Samsovning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trine Spanien skriver:

Jamen, det gav helt sikkert mening . Tak skal du have.

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2009

fam.4xc

her sover mor og far vildt dårligt hvis IKKE pigerne sover imellem os

Det er super hyggeligt og dejligt nemt lige at lægge en hånd på den store når hun drømmer eller finde en sut til den lille når hun mangler den

Og ja sex behøver ik foregå i sengen

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

Uhh jeg havet sagt under hele graviditeten at han skulle sove i liften da min kæreste sover så tungt at man næsten skal skubbe ham ud af sengen inden han vågner og så ligger han meget uroligt os så det turde jeg ikke. hmm ja det holde jeg så kun 1 nat hi hi han har sovet ved mig siden han ligge ikke i midten men ved siden af mig og så ligger jeg i midten.

Både ham og jeg sover meget bedre og vi ligger os ned og ammer den ene gang han vågner om natten og så sover jeg bare i mens...

knus

Anmeld

20. marts 2009

Githa Nielsen

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over det du siger med din datter 100 % helt selv har valgt at sove på eget værelse, med den beskrivelse du kommer med , om hun vil sove på hendes dejlige, lækre værelse eller sove i jeres KEDELIGE værelse...

Det kan da godt være du ikke har sagt at hun SKAL sove på sit eget værelse, men du har da manipuleret lidt med hende, med at sige det på den måde....

Her hos os (min datter er 4 år), sover vi hver for sig, men hun er mere end velkommen i den store seng, og det ved hun godt. Så det bliver flittigt brugt hver nat omkring kl 3

Anmeld

20. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Githa Nielsen skriver:

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over det du siger med din datter 100 % helt selv har valgt at sove på eget værelse, med den beskrivelse du kommer med , om hun vil sove på hendes dejlige, lækre værelse eller sove i jeres KEDELIGE værelse...

Det kan da godt være du ikke har sagt at hun SKAL sove på sit eget værelse, men du har da manipuleret lidt med hende, med at sige det på den måde....

Her hos os (min datter er 4 år), sover vi hver for sig, men hun er mere end velkommen i den store seng, og det ved hun godt. Så det bliver flittigt brugt hver nat omkring kl 3

ORK - Hun får bestemt lov til at sove i vores seng præcis når hun har lyst til det

Så det er 100% hendes eget valg.

Men hun fik sit værelse ret sent, hun var mere end 2 år, så hun skulle først lære det at kende. Så det var klart hendes værelse skulle gøres attraktivt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.