Skruk og afventende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle...

Nu er jeg simpelthen træt af at vente.. jeg er 23 år, og min kæreste og jeg besluttede ca for et år siden, at vi ville prøve at få et barn.. Vi bor sammen, og har begge to fast arbejde og en stabil hverdag....

Men det er som om der ikke sker en skid..

Jeg stoppede med mine p-piller, og have regelmæssig mens i godt et halvt år, og så forsvandt det bare... har været ved en læge, som ikke tog mig seriøst og ikke rigtigt ville hjælpe mig.. jeg har i løbet af det halve år haft bletblødning en gang, og jeg har taget et utal af teste.. men intet

er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Den frustrerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Aabye

Du skal kræve at din læger undersøger dig.. 
Hader læger der ikke tager en seriøst..! 

Anmeld

10. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej alle...

Nu er jeg simpelthen træt af at vente.. jeg er 23 år, og min kæreste og jeg besluttede ca for et år siden, at vi ville prøve at få et barn.. Vi bor sammen, og har begge to fast arbejde og en stabil hverdag....

Jeg stoppede med mine p-piller, og have regelmæssig mens i godt et halvt år, og så forsvandt det bare... har været ved en læge, som ikke tog mig seriøst og ikke rigtigt ville hjælpe mig.. jeg har i løbet af det halve år haft bletblødning en gang, og jeg har taget et utal af teste.. men intet

er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre..

Den frustrerede

Hej du ! Ja det er bare øv når sådan noget sker. Jeg har kun på p piller haft en regelmessig cyklus. Når jeg ikke er på p piller kunne min cyklus variere fra alt imellem 2 - 9 MÅNEDER! 

Jeg har den dag idag fået stillet diagnosen PCO. Det er  noget rod i mine hormoner som gør at den kommer så sjældent. 

Nu har jeg tabt mig, en del og min menstrationer svinger imellem 33 og 40 dage nu, så det har virket. 

Jeg synes faktisk du skal skifte læge...... 

Du er velkommen til at skrive PB, hvis du har brug for det. 

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Vi er bare begge meget frustrerede over at der ikke sker noget.. Og at lægen ikke har taget det seriøst, men jeg har heldigvis en tid hos en anden læge i denne uge... Og så må vi se om han vil tage mig seriøst.. Min kæreste erheldigvis rigtig god til at støtte mig og sige at det nok skal komme... Men er bare ved at blive i tvivl ... :-(

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej alle...

Den frustrerede

tror jeg havde skiftet læge hvis jeg var dig!

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Hej alle...

Den frustrerede

Jeg er stoppet med mine p-piller i februar, men min mens er kommet rimelig regelmæssigt..

Men jeg synes du skal kræve at din læge gør noget ved det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.