Moar jeg er fææææærdig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina1980 skriver:

det med at vaske hænder, det gør de heldigvis meget ud af i børnehaven, hvilket også har været nødvendigt da de har haft børneorm en hel del gange i løbet af 6 mdr,

altså jeg lærte det hende på tampon-måden så hun hopper ned fra toilettetstiller sig med spredte ben(altså ligesom hvis man skulle tage en tampon på) og så tørre hun sig,

de første par gange hjalp jeg hende, ved at fortælle hvad hun skulle og nu tjekker jeg bare en gang imellem at hun stadig gør det rigtigt,

hendes arme er stadig lidt for korte til den anden vej rundt, så der ender hun med at smøre det mere ud end tørre det af men det kommer nok, hun vokser jo igen

Hmmm... sådan tror jeg ikke jeg har taget en tampon på hehe...

Kan være at jeg kan lære hende sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

karina1980

det er den måde de beskriver det, i pakken tror de fleste har deres egen måde

Anmeld

22. marts 2009

tumle81

Kom til at tænke på, kommer de så ikk e til at tørre "forkert" altså så de tørrer mod skeden og ikke den anden vej??
Knus Kathrina

Anmeld

23. marts 2009

karina1980

tumle81 skriver:

Kom til at tænke på, kommer de så ikk e til at tørre "forkert" altså så de tørrer mod skeden og ikke den anden vej??
Knus Kathrina

altså jasmin tørre bagud, så det har jeg faktisk ikke tænkt på men jo umiddelbart ville det vel være meget naturligt,

her er vi jo igang med at få armene til at nå den anden vej, men det stadig ikke helt godt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.