Md scaning veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Ja så er scaning veloverstået og alt ser rigtig fint ud med den bette i maven. Dog lå den med ryggen til og ville slet ik dele ud af sine hemmeligheder. Så nu må vi bare vente til uge 24, hvor vi ska til nogle extra kontrol Scaninger, pga jeg fik hellp i min sidste gravitet.  Men dejligt med en god scaning. Vh stine

Dejligt at alt var fint

Jeg skal selv til MD på torsdag, men vi ved at det er en lille dreng og ha en pige i forvejen

Jeg fik også SF sidst i min graviditet sidst, så her bliver der også holdt ekstra øje - det er dejligt

Hvornår har du termin??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor til Liva skriver:

Dejligt at alt var fint

Jeg skal selv til MD på torsdag, men vi ved at det er en lille dreng og ha en pige i forvejen

Jeg fik også SF sidst i min graviditet sidst, så her bliver der også holdt ekstra øje - det er dejligt

Hvornår har du termin??

Jeg har termin d3/7. Men er nu noget spændt på om jeg når så langt. Thea kom jo 6 uger før tid og både jordmoerderen og lægerne siger at vi nok ska regne med at den næste her også kommer lidt før. 

Hva siger de til dig om det? Vh stine

Anmeld

11. februar 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Jeg har termin d3/7. Men er nu noget spændt på om jeg når så langt. Thea kom jo 6 uger før tid og både jordmoerderen og lægerne siger at vi nok ska regne med at den næste her også kommer lidt før. 

Hva siger de til dig om det? Vh stine

Blev du sat i gang 6 uger før pga SF?

Mit kom først til sidst i graviditeten og var ikke så slemt, men blev sat i gang nogle dage før termin...

Jeg skal til en samtale ved en læge påmsygehuset efter MD, så der ved jeg nok mere, men ellers har jeg bare fået at vide at jeg skal til lidt ekstra kontrol

Jeg har termin 9/7

Anmeld

12. februar 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Blev du sat i gang 6 uger før pga SF?

Mit kom først til sidst i graviditeten og var ikke så slemt, men blev sat i gang nogle dage før termin...

Jeg skal til en samtale ved en læge påmsygehuset efter MD, så der ved jeg nok mere, men ellers har jeg bare fået at vide at jeg skal til lidt ekstra kontrol

Jeg har termin 9/7

Nej jeg endte med at få akut kejsersnit efter at ha været indlagt i 1 1/2 uge med svangeskabsforgiftning, som " pludseligt" udviklede sig til hellp. Blev rigtig, rigtig syg og de turde ik vente længer, fordi mine nyre ik ku holde til mere. 

Jeg ska til extra samtaler, Scaninger, lægetjek pga højt blodtryg osv hele vejen igennem. Vh stine

Anmeld

12. februar 2012

Mor til L&S

StineW79 skriver:

Nej jeg endte med at få akut kejsersnit efter at ha været indlagt i 1 1/2 uge med svangeskabsforgiftning, som " pludseligt" udviklede sig til hellp. Blev rigtig, rigtig syg og de turde ik vente længer, fordi mine nyre ik ku holde til mere. 

Jeg ska til extra samtaler, Scaninger, lægetjek pga højt blodtryg osv hele vejen igennem. Vh stine

Uh, det lyder ikke rart.. Sikke en oplevelse Mit kom heldigvis så sent og nåede ikk at udvikle sig.. Var kun indlagt i 3 dage og så blev jeg sat i gang

Hvordan går det så denne gang? Har du forhøjet blodtryk nu? Jeg var til tjek ved lægen for lidt siden og der var blodtryk normalt, men SF plejer hvis også først at komme efter uge 20... Så man er da nervøs for at man får det igen...

Anmeld

12. februar 2012

StineW79

Mor til Liva skriver:

Uh, det lyder ikke rart.. Sikke en oplevelse Mit kom heldigvis så sent og nåede ikk at udvikle sig.. Var kun indlagt i 3 dage og så blev jeg sat i gang

Hvordan går det så denne gang? Har du forhøjet blodtryk nu? Jeg var til tjek ved lægen for lidt siden og der var blodtryk normalt, men SF plejer hvis også først at komme efter uge 20... Så man er da nervøs for at man får det igen...

Mit blodtryg har været for højt siden. Thea er 3 nu og jeg har været i blodtrygs behandling og udredning de sidste 2 1/2 år pga af det. Så fik først lov til at blive gravid igen i sommers, hvor jeg så sku starte på nye piller osv.

Det føltes endelig ik så slemt, fordi jeg jo havde været indlagt så længe inden hun kom, og vi var blevet forberedt på at hun nok ville komme før tid. Også er det rart at vide at de holder extra øje med os denne gang.

Indtil nu ser alt helt perfekt ud, så vi tager det bare stille roligt. Det er vist vejen frem  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.