Md scaning veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så er scaning veloverstået og alt ser rigtig fint ud med den bette i maven. Dog lå den med ryggen til og ville slet ik dele ud af sine hemmeligheder. Så nu må vi bare vente til uge 24, hvor vi ska til nogle extra kontrol Scaninger, pga jeg fik hellp i min sidste gravitet.  Men dejligt med en god scaning. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

FrkLarsen

StineW79 skriver:

Ja så er scaning veloverstået og alt ser rigtig fint ud med den bette i maven. Dog lå den med ryggen til og ville slet ik dele ud af sine hemmeligheder. Så nu må vi bare vente til uge 24, hvor vi ska til nogle extra kontrol Scaninger, pga jeg fik hellp i min sidste gravitet.  Men dejligt med en god scaning. Vh stine

Dejligt at alt ser fint ud med den bette 

Er lidt nysgerrig, hvad er hellp? 

Anmeld

10. februar 2012

StineW79

Tak tak, ja det er dejligt at alt ser godt ud! 

Hellp er svær svangerskabets forgiftning. Det påvirker flowet til modrekagen, mors nyre og alt muligt andet og er noget rigtig bøvl!! Vh stine

Anmeld

10. februar 2012

FrkLarsen

StineW79 skriver:

Tak tak, ja det er dejligt at alt ser godt ud! 

Hellp er svær svangerskabets forgiftning. Det påvirker flowet til modrekagen, mors nyre og alt muligt andet og er noget rigtig bøvl!! Vh stine

Så blev jeg det klogere 

Er det kønnet der er den hemmelighed du omtaler? 

Anmeld

10. februar 2012

StineW79

FrkLarsen skriver:

Så blev jeg det klogere 

Er det kønnet der er den hemmelighed du omtaler? 

Hov ja glemte da vist helt at skrive at det er kønnet vi ik ku se endnu! Men så glæder vi os bare extra til om 4 uger. Så må vi se om ik kønnet ka ses der! Vh stine

Anmeld

10. februar 2012

FrkLarsen

StineW79 skriver:

Hov ja glemte da vist helt at skrive at det er kønnet vi ik ku se endnu! Men så glæder vi os bare extra til om 4 uger. Så må vi se om ik kønnet ka ses der! Vh stine

Det bliver da også vildt spændende! 

Anmeld

10. februar 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ejjj øv, det kan den da ikke være bekendt

Men godt det hele er som det skal være..

Anmeld

10. februar 2012

StineW79

Kvist skriver:

Ejjj øv, det kan den da ikke være bekendt

Men godt det hele er som det skal være..

Ja den laver samme nr som thea, med at vende ryggen til. Det ligger jo nok bare til familien. Glæder mig så meget til om 4 uger. X

Anmeld

11. februar 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ja den laver samme nr som thea, med at vende ryggen til. Det ligger jo nok bare til familien. Glæder mig så meget til om 4 uger. X

Det kan jeg godt forstå du gør.. Hvad krydser vi fingre for??

Anmeld

11. februar 2012

StineW79

Kvist skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør.. Hvad krydser vi fingre for??

Vi krydser finger for lige det, det bliver. 

Rent praktisk vil det da være nemmest med en pige, men på den anden side ku det også være sjovt med en af hver.

Men vi er ligeglade, bare den bette er sund og rask! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.