harmonikasammenstød....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

ka li ja

kan man kalde det det når vi kun var 3 biler??
ja jeg kørte op i røven på to biler her til eftermiddag!! og kvadrede bilen... så den har jeg lige hentet sammen med min far. jeg måtte slæbes i et tov...
ingen kom noget til. men ungerne vågnede brat!
vi var på vej hjem efter en fantastisk dag i legelandet i vejle.. og så på vej hen til et lyskryds, er der en der blokker bremsen.. pis lort og jeg var for tæt på!!
så jeg gjorde det samme og endte oppe i dem..
far siger han tror han kan lave bilen.. men hvor fuck skal vi få pengene fra. sådan noget rigtig lort!!

nå men jeg måtte jo så lige lokke med min mor, så jeg kan få handlet i morgen.. så hun kommer kl 9!! og så skal der købes lækkerier til lørdag
knus fra stockcar karina!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Mie A

Hold da op... Godt at der ikke skete noget alvorligt! Men selvfølgelig SKOD SKOD at skulle støve penge op til at få bilen lavet. Er der ikke en eller anden forsikring der dækker sådan noget??.

Mie - som ikke ved noget om bil-forsikringer (Det er noget manden ordner)

Anmeld

19. marts 2009

ivfmarie

puha søde...

Godt der ikke skete noget med nogen af jer! Men pis lort at bilen blev krøllet - håber den far kan puste den op igen .

Og hvis vi ikke snakkes inden lørdag, så: GOOOD FEEEEST - jeg ville ønske jeg ku være med!

Knus og møs
Marie

Anmeld

20. marts 2009

Susan1978

ei noget møg... men godt ingen kom til skade...

Vi må lave en ret bule ud leg i morgen..

Glæder mig max til vi ses .

Susan

Anmeld

20. marts 2009

Marco2

Nej da. Men godt der ingenting skete med Jer.

AG

Anmeld

20. marts 2009

ka li ja

har lige snakket med faren til den knejt jeg kørte op i. han var vist i chock. han havde været med i et trafikuheld i december hvor han havde lagt i koma.. så det kan man sgu da sagtens forstå!! syntes heller ikke han virkede helt ok i går, men hvad ved man når man ikke kender folk og de sagde at de havde det fint!
nå men min far har sagt at han tror han kan fuske bilen for under 2000!!
det havde jeg alligevel ikke regnet med. men nu har han jo heller ikke haft den skildt ad endnu... bare være ude at kigge på brugte stumper.
og min selvriciko er på 2600
så tror jeg holder mig under 5000. selvom det er mange penge, er jeg lettet for var mega ræd for det ville ende i meget meget mere!!

haha ja susan, måske bude vi alle tøser stille os ud og trække lidt i bilen i morgen lol

Anmeld

20. marts 2009

Loggidut

aj hvor uheldigt...og forskrækkelsen sidder sgu bare i kroppen på en...øv, godt der ikke skete jer noget !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.