Så måtte jeg desværre indrømme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Anonym trådstarter

...at jeg har brug for hjælp Der skal INGENTING til før jeg hidser mig op og jeg skælder ud på mine unger, har endda taget fat i armen på den ældste et par gange og bare tudet over det bagefter. Sat mig ud på badeværelset og slappet lidt af og rendt ind til hende bagefter for at undskylde ALT hvad jeg kunne for at gøre det bedre.

I går slog det så klik for mig...? Den yngste græd og græd og græd og jeg ku` ikke trøste hende Så farmand måtte ta´ over, men oveni at jeg havde stået og råbt af den yngste, fordi jeg ikke vidste hvad der var galt, så begyndte den ældste og græde, så jeg løb ind til hende og spurgte hende, hvad der var galt, hvor hun så sagde "mor råber, *bib* vågner"... Og da jeg ville ta´ hende op for at trøste hende, farede hun sammen. Hun blev bange for mig!!

Så igår ringede jeg til lægen og sagde, jeg måtte igang med lykkepillerne igen - det hastede! Så fik udskrevet nogle piller for at stoppe mit mælk - det piner mig ikke og kan amme, men hun får i forvejen et par flasker mme ved siden af mig, så hun er ikke uvant med det, og hellere stoppe og de begge får det bedre (og jeg gør).

Lægen og jeg fik desuden en snak om at komme på et kursus; Anger management, og psykologsamtaler, samt evt. samtaler med ham et par gange om måneden.

Hvis jeg bare vidste hvad jeg "fejlede" - hvorfor er jeg så gal? Hvorfor er min "lunte så kort"? Den ældste er bare i trodsalderen lige nu, og den yngste 4 mdr. gammel, så selvfølgelig er de en prøvelse, men det skal da ikke slå mig sådan ud!

Den ene dag overvejede jeg om de ikke ville få det bedre uden mig? Om de ikke bare havde det bedst med kun deres far? Sku´ ha´ lugtet lunten der...

Men nu får jeg/vi hjælp Tak fordi du gad og lytte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er det fedt at du har indrømmet at du har brug for hjælp! Hellere det end at det ender galt!  til dig!

Anmeld

10. februar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

...at jeg har brug for hjælp Der skal INGENTING til før jeg hidser mig op og jeg skælder ud på mine unger, har endda taget fat i armen på den ældste et par gange og bare tudet over det bagefter. Sat mig ud på badeværelset og slappet lidt af og rendt ind til hende bagefter for at undskylde ALT hvad jeg kunne for at gøre det bedre.

I går slog det så klik for mig...? Den yngste græd og græd og græd og jeg ku` ikke trøste hende Så farmand måtte ta´ over, men oveni at jeg havde stået og råbt af den yngste, fordi jeg ikke vidste hvad der var galt, så begyndte den ældste og græde, så jeg løb ind til hende og spurgte hende, hvad der var galt, hvor hun så sagde "mor råber, *bib* vågner"... Og da jeg ville ta´ hende op for at trøste hende, farede hun sammen. Hun blev bange for mig!!

Så igår ringede jeg til lægen og sagde, jeg måtte igang med lykkepillerne igen - det hastede! Så fik udskrevet nogle piller for at stoppe mit mælk - det piner mig ikke og kan amme, men hun får i forvejen et par flasker mme ved siden af mig, så hun er ikke uvant med det, og hellere stoppe og de begge får det bedre (og jeg gør).

Lægen og jeg fik desuden en snak om at komme på et kursus; Anger management, og psykologsamtaler, samt evt. samtaler med ham et par gange om måneden.

Hvis jeg bare vidste hvad jeg "fejlede" - hvorfor er jeg så gal? Hvorfor er min "lunte så kort"? Den ældste er bare i trodsalderen lige nu, og den yngste 4 mdr. gammel, så selvfølgelig er de en prøvelse, men det skal da ikke slå mig sådan ud!

Den ene dag overvejede jeg om de ikke ville få det bedre uden mig? Om de ikke bare havde det bedst med kun deres far? Sku´ ha´ lugtet lunten der...

Men nu får jeg/vi hjælp Tak fordi du gad og lytte!

Godt du får hjælp nu. Håber du hurtigt får det bedre.

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Da jeg sidste gang kom på lykkepiller, mærkede jeg selv og min mand en drastisk ændring allerede en uge efter  

Anmeld

10. februar 2012

maryjane

Puha, det lyder da på ingen måde rart!

Det er virkelig godt du har handlet som du har efterfølgende, og nu får noget hjælp. Held og lykke i fremtiden.

Anmeld

10. februar 2012

132319

Det vigtigste er at du indser at du har et problem

Jeg har også været inde i en periode hvor jeg skældte meget ud på især min ældste og man får bare så dårlig samvittighed når man føler sig som en sur og dum mor hele tiden. 

Pøj pøj med det hele 

Anmeld

20. februar 2012

janne1986

Anonym skriver:

Da jeg sidste gang kom på lykkepiller, mærkede jeg selv og min mand en drastisk ændring allerede en uge efter  

Det lyder ikke rart for hverken dig eller dine børn....

Godt du får noget  hjælp nu.... Det er det første og største skridt på vejen, selverkendelse og så søge hjælp....  til dig...

Anmeld

20. februar 2012

B&J

jeg syntes faktisk du skal være stolt af dig selv, du indrømmer og kan mærke at nu har du brug for hjælp  håber ikke der går så læge før du får det bedre

Anmeld

20. februar 2012

Lone Jakobsen

rigtigt flot at du har bedt om hjælp. håber at pillerne hurtigt begynder at virke. husk dog at det godt kan bliver værre før det bliver godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.