Kunne godt bruge et råd til min hud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Chalala85

Emily2012<3 skriver:

Er bare så ked af min hud.. Har jo slet ille lyst til at gå ud..

Må bare have et eller andet nu..

Har overvejet at bruge kærestens, men det må man ikke bruge når man er gravid..

Kan slet ikke holde det ud.. 

Er også så dum at pille i det, men kan slet ikke have de der klamme knopper..

Jeg kan godt følge dig smukke. I starten af min graviditet slog jeg også ud over alt. Selv ryggen Men det plejer virkelig at gå i sig selv igen, så bare husk på at der ikke er så mange dage tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

lycly

Ann87 skriver:

Jeg bruger neutrals plejeserie og er meget tilfreds! Der er ikke parabener, parafume eller noget i

Samme her.

Jeg kan klart anbefale neutral serien af plejeprodukter. I hvert fald så længe du er gravid (hvilket du jo - forhåbentlig - ikke er så længe endnu ) og når du så har født, synes jeg du skal snakke med lægen/apoteket om noget creme jeg ved at man kan få. For er lidt i tvivl om det creme er graviditets venligt. Ved bare, at det er super effektivt!

Anmeld

10. februar 2012

Bryndis

I min anden graviditet begyndte jeg også og få en masse knopper pga. hormonerne men jeg købte noget til at rense huden med fra Garniér. (staves) og det hjalp.
Jeg har nemlig heller aldrig haft bumser før så var lidt træt af det da de så endelig kom

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

Ann87 skriver:

Ja tre, sådan noget skumsæbe som gør huden dejlig blød, skintonic og crem.

Okay det kunne være jeg skulle prøve det.. Bare for at få lidt styr på det..

Er så ked af det ser sådan ud.. Øv bøv..

Men mange tak for tippet.. 

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

Nadia Foged skriver:

Hej smukke :-)

jeg havde SÅÅÅÅÅ klam uren hud da jeg var gravid, men noget tid efter blev den pænere og pænere og gjorde intet for det :-)

Jeg tror jeg prøver det der neutal nu her.. Og så må jeg se hvad der sker når jeg har født.. 

Jeg ser bare så forfærdelig ud..  Piv..

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Jeg kan godt følge dig smukke. I starten af min graviditet slog jeg også ud over alt. Selv ryggen Men det plejer virkelig at gå i sig selv igen, så bare husk på at der ikke er så mange dage tilbage

Jeg har også lidt øverst på ryggen.. Men det kan jo dækkes.. Det kan jeg slet ikke med det i fjæset..

Så jeg tror jeg prøver med det der neutral og så ser jeg hvad der sker..  

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

LunaLykke skriver:

Samme her.

Jeg kan klart anbefale neutral serien af plejeprodukter. I hvert fald så længe du er gravid (hvilket du jo - forhåbentlig - ikke er så længe endnu ) og når du så har født, synes jeg du skal snakke med lægen/apoteket om noget creme jeg ved at man kan få. For er lidt i tvivl om det creme er graviditets venligt. Ved bare, at det er super effektivt!

Uha nej forhåbentlig ikke så længe endnu..

Min kæreste bruger noget mod acne, men det vil jeg jo ikke bruge, og det tror jeg bestemt heller ikke man må..

Så jeg tror jeg hopper på den der med neutral.. Og så håber jeg på det bedste.. 

Anmeld

10. februar 2012

Chalala85

Emily2012<3 skriver:

Jeg har også lidt øverst på ryggen.. Men det kan jo dækkes.. Det kan jeg slet ikke med det i fjæset..

Så jeg tror jeg prøver med det der neutral og så ser jeg hvad der sker..  

Jeg bruger også neutral, dog kun ansigtscremen.

Jeg håber det lykkes for dig, men fortvivl ikke hvis det ikke hjælper. Er ret sikker på din hud bliver normal igen efter prinsessen er landet

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

Bryndis skriver:

I min anden graviditet begyndte jeg også og få en masse knopper pga. hormonerne men jeg købte noget til at rense huden med fra Garniér. (staves) og det hjalp.
Jeg har nemlig heller aldrig haft bumser før så var lidt træt af det da de så endelig kom

Ja og det er bare SÅ øv. 

Det er sku ligefør jeg får bumser i mine bumser, så slemt er det.. Og der er sku nogle af dem som bare gør ondt.. 

Ååh jeg piver.. 

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

Takker  alle i dejlige og helt igennem fantastiske damer som har svaret på min tråd og som er kommet med råd til min hud og produkter.. 

Tror jeg vil prøve mig lidt frem med serien fra neutral.. Og så må jeg se hvad der sker.. 

JEG ELSKER BABY! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.