Kunne godt bruge et råd til min hud..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Emily2012<3

Sagen er den at efter jeg er blevet gravid så er mit ansigt flippet HELT ud.. Jeg har mange knopper og de bliver jo så til store sår (pga pilleri) .. 

Har aldrig lidt af uren hud før.. Har måske haft en bums 1 gang hver 2-3 måned, og nu kommer de bare hver 2-3 dag.. 

Er der nogen der ved hvad jeg kan bruge af rensecremer som gør at det ikke så tit kommer eller som kan fjerne det.. For jeg føler ig bare SÅ ulækker.. 

OG DET SKAL MÅ BRUGES TIL GRAVIDE..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Emily2012<3

Slet ingen med gode råd?

Anmeld

10. februar 2012

Mom2012

Jeg bruger neutrals plejeserie og er meget tilfreds! Der er ikke parabener, parafume eller noget i

Anmeld

10. februar 2012

Chalala85

Jeg ville vente til du har født smukke. Så bliver din hud sikker normal igen. MEN, hvis den ikke gør. Så vil jeg anbefale dig BioOil 2 gange om dagen. Morgen / Aften og så en god renselotion inden self.

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

Ann87 skriver:

Jeg bruger neutrals plejeserie og er meget tilfreds! Der er ikke parabener, parafume eller noget i

Okay.. Tak for tippet..

Er det flere trin man skal købe eller kan man nøjes med én ting?

Anmeld

10. februar 2012

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Jeg ville vente til du har født smukke. Så bliver din hud sikker normal igen. MEN, hvis den ikke gør. Så vil jeg anbefale dig BioOil 2 gange om dagen. Morgen / Aften og så en god renselotion inden self.

Er bare så ked af min hud.. Har jo slet ille lyst til at gå ud..

Må bare have et eller andet nu..

Har overvejet at bruge kærestens, men det må man ikke bruge når man er gravid..

Kan slet ikke holde det ud.. 

Er også så dum at pille i det, men kan slet ikke have de der klamme knopper..

Anmeld

10. februar 2012

Mom2012

Emily2012<3 skriver:

Okay.. Tak for tippet..

Er det flere trin man skal købe eller kan man nøjes med én ting?

Ja tre, sådan noget skumsæbe som gør huden dejlig blød, skintonic og crem.

Anmeld

10. februar 2012

Mor til Majbørn

hvis det gaar helt galt, saa svaerger jeg til zinkpasta... det smorres paa i et lag rundt om og ovenpaa den ene bums om aftenen og torres af om morgenen.

Det faar bumsen til at torre lidt ind og blive mindre. Det virker i hvert fald paa mig

Anmeld

10. februar 2012

L&V

Emily2012<3 skriver:

Sagen er den at efter jeg er blevet gravid så er mit ansigt flippet HELT ud.. Jeg har mange knopper og de bliver jo så til store sår (pga pilleri) .. 

Har aldrig lidt af uren hud før.. Har måske haft en bums 1 gang hver 2-3 måned, og nu kommer de bare hver 2-3 dag.. 

Er der nogen der ved hvad jeg kan bruge af rensecremer som gør at det ikke så tit kommer eller som kan fjerne det.. For jeg føler ig bare SÅ ulækker.. 

OG DET SKAL MÅ BRUGES TIL GRAVIDE..

På apoteket kan du få en creme fra noget der hedder avene den er lidt dyr men uden allemulige tilsætninger også er den vandbaseret den er fantastisk, bruger den selv

Anmeld

10. februar 2012

Nadia Foged

Hej smukke :-)

jeg havde SÅÅÅÅÅ klam uren hud da jeg var gravid, men noget tid efter blev den pænere og pænere og gjorde intet for det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.