Ringe til fødegangen eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Frk.S

Jeg synes også du skal ringe.

Og som en anden også skriver, så tag et bind på, hvis du ikke allerede ar gjort det.

for at alt er som det skal være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Muhmi

wmillapigenw skriver:

Har taget bind på, så nu må vi se. Krydser for at det ikke er vandet endnu, det er lidt fortidligt endnu.

Det er alt for tidligt... Prøv at ringe til dem alligevel.. For nu jeg tænker over det, så skal de jo prøve at stoppe det og helst hurtigst muligt, hvis du er ved at gå i fødsel...

MEN  alt hvad jeg kan for at det bare er lidt ekstra udflåd

Anmeld

10. februar 2012

wmillapigenw

Kamulla skriver:

det kan være vandligt udflåd (som mange gravide lider af i stor stil) eller urin (mange gravide kan ikke helt styre dette når barnet bliver så stort)

dog mht dine hyppige plukveer og de gør ondt, det kan skyldes en urinvejsinfektion, sådan en kan sætte veer igang hvis du ikke bliver behandlet, så syntes du skal kontakte FG med hensyn til dette, og så kan de tjekke om der er vandafgang når du nu er der

XXXX for alt er iorden

Jeg har haft rigtig meget udflåd hele graviditeten, og det er sådan noget Hvidt tykt noget, og der var også noget af det i trusserne, så tror ikke det er det. Men tak for svaret. Og det andet, det kan jo godt være der er noget. Men ringer lige derind så det kan blive tjekket.

Anmeld

10. februar 2012

dola

wmillapigenw skriver:

Jeg har haft rigtig meget udflåd hele graviditeten, og det er sådan noget Hvidt tykt noget, og der var også noget af det i trusserne, så tror ikke det er det. Men tak for svaret. Og det andet, det kan jo godt være der er noget. Men ringer lige derind så det kan blive tjekket.

hey

Synes også du skal ringe derind, ved godt det er tidligt, men alle steder står der at der er 99% SSH(sandsynlighed) for at den lille overlever hvis han bliver født nu.

Anmeld

10. februar 2012

Hailiesmom11

Ring hellere en gang for meget end en gang for lidt  (havde min fødegang i røret 15 gange på 3 dage )

Mht vandet kan det være noget der hedder forvandet som ligger imellem 2 hinder lige inden selve moderkagen.. Mit gik hvor jeg troede det var vandet, prøv evt at lugte til det, det lugter nemlig meget specielt (lidt af sæd)

Anmeld

10. februar 2012

Nemesis

Bliv tjekket for blærebetændelse. Det kan give mange og smertefulde plukveer og man kan ikke nødvendigvis mærke man har blærebetændelse især ikke under graviditet.

Jeg ville nok starte hos egen læge.

:-) Sisse

Anmeld

10. februar 2012

wmillapigenw

Muhmi skriver:

Har du taget bind på?

For det siger de at du skal og så skal du tjekke om en times tid om det er helt vådt...

Det var vist godt jeg ringede derind, for er indlagt nu, og får veestop i drop ligenu, da veerne tog til i styrke

Anmeld

10. februar 2012

Madam Blå

wmillapigenw skriver:

Det var vist godt jeg ringede derind, for er indlagt nu, og får veestop i drop ligenu, da veerne tog til i styrke

Rigtig godt, at du fik ringet så!

Håber de får stoppet fødslen og den først går igang igen til termin Og hvis ikke så er der heldigvis rigtig mange solstråle historier om børn født fra uge 32 og op

Pøjpøj med det

Anmeld

10. februar 2012

4kløver

wmillapigenw skriver:

Det var godt du tog derud..

Anmeld

10. februar 2012

Janni.

Tænker på dig min ven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.