Ringe til fødegangen eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

wmillapigenw

Sagen er den at jeg her de sidste 2 -3 dage har haft mange plukveer, nogle har gjort en smule ondt, men intet jeg har tænkt over, så idag da jeg står op af sengen, ligesom jeg rejser mig, så føler jeg at jeg bliver våd mellem benene, gjorde jeg så også da jeg kom på toilet var mine tusser ret våde og mine leggins jeg havde på var lidt våde.Jeg er idag 32+6 uger henne? Og mit spørgsmål er om det evt. Kan være noget af vandet der er kommet? Har haft 3-5 plukveer siden jeg blev våd?Ville i ringe til fødegangen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Maja88

wmillapigenw skriver:

Sagen er den at jeg her de sidste 2 -3 dage har haft mange plukveer, nogle har gjort en smule ondt, men intet jeg har tænkt over, så idag da jeg står op af sengen, ligesom jeg rejser mig, så føler jeg at jeg bliver våd mellem benene, gjorde jeg så også da jeg kom på toilet var mine tusser ret våde og mine leggins jeg havde på var lidt våde.Jeg er idag 32+6 uger henne? Og mit spørgsmål er om det evt. Kan være noget af vandet der er kommet? Har haft 3-5 plukveer siden jeg blev våd?Ville i ringe til fødegangen?

ja ring du bare... hellere en gang for meget end for lidt

Anmeld

10. februar 2012

lio

Ja, nok lige for at høre, måske vil de lige have dig forbi til et tjek.

Anmeld

10. februar 2012

Muhmi

Har du taget bind på?

For det siger de at du skal og så skal du tjekke om en times tid om det er helt vådt...

Anmeld

10. februar 2012

Kamulla

det kan være vandligt udflåd (som mange gravide lider af i stor stil) eller urin (mange gravide kan ikke helt styre dette når barnet bliver så stort)

dog mht dine hyppige plukveer og de gør ondt, det kan skyldes en urinvejsinfektion, sådan en kan sætte veer igang hvis du ikke bliver behandlet, så syntes du skal kontakte FG med hensyn til dette, og så kan de tjekke om der er vandafgang når du nu er der

XXXX for alt er iorden

Anmeld

10. februar 2012

wmillapigenw

Maja88 skriver:

ja ring du bare... hellere en gang for meget end for lidt

Vil jeg lige gøre så, man bliver jo lidt nervøs når det er første gang og ikke er længere henne.

Anmeld

10. februar 2012

wmillapigenw

Laijona Äiti skriver:

Ja, nok lige for at høre, måske vil de lige have dig forbi til et tjek.

Ja det er nok en god ide, så er man da på den sikre side

Anmeld

10. februar 2012

lio

wmillapigenw skriver:

Ja det er nok en god ide, så er man da på den sikre side

krydser for alt er ok.

Anmeld

10. februar 2012

wmillapigenw

Muhmi skriver:

Har du taget bind på?

For det siger de at du skal og så skal du tjekke om en times tid om det er helt vådt...

Har taget bind på, så nu må vi se. Krydser for at det ikke er vandet endnu, det er lidt fortidligt endnu.

Anmeld

10. februar 2012

Koen.

Ring du heller lige for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.