Anonym skriver:
Det gode ved at bestille ved egen forsikring er vel også, at vi så har den altid - hvor man modsat europæiske, gouda og hvad ellers, kun har det begrænset.. ?
Og, helt præcis, skal jeg så spørge HVAD de dækker? Ja, undskyld, men jeg er ret blank når det kommer til sådan noget her...
En forsikring du tegner gennem dit forsikringsselskab, gælder i et helt år og omfatter HELE husstanden.
Forsikringer gennem fx. Europæiske kan også sagtens gælde i et helt år, men de omfatter ikke nødvendigivis hele husstanden, dvs. man kan komme ud for, at man skal tegne en pr. person.
Du skal sikre dig, at LB omfatter de ting, du har behov for at være dækket for. Spørg dem fx. hvilke undtagelser de har / I hvilke situationer du ikke vil være dækket.
For mig at se, er fordelene ved disse specielle rejseforsikringsselskaber, at de tegner specielle rejseforsikringer, som fx. dækker ekstremt lange rejser, studierejser og lign, som man ikke kan tage for givet, at en alm. rejse forsikring dækker.
Det er en jungel! Og netop derfor er det helt OK, at ringe til sin forsikring os sige "Hej, jeg fatter intet, hjælp mig, er jeg ordentligt dækket når jeg rejser - jeg er i øvrigt gravid i xx uge"
Anmeld