Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

mor til en del

Ja hvor det går.

Cilas var til høreprøve i Århus i torsdags, som han bestod med glans, men siden da har han været mere eller mindre syg.... i nat stoppede hans dræn så åbentbart til og han trommehinde sprang, det blødte en del....
I dag har han så været i vældig humør, og hans appetit er vendt tilbage, men jeg håber snart at øret arter sig igen.

Jeg har i dag været til sidste sygehus tjek, og fået en tid d. 26. til igangsættelse, sikken et pres, jeg vil jo så gerne gå i fødsel selv, men der er ikke noget der peger i den retning endnu.

Imorgen har min kære jordermoder foreslået at hun vil løsne hinder hvis det overhovedet kan lade sig gøre, så jeg for at hun kan gøre det...

Scanningen idag drillede forøvrigt en del, så vægten ville de ikke rigtig satse på holdt, men omkring d 4300 g. og det er jo ikke så galt.. tilgengæld var det meget tydligt at se at det er en PIGE, og det glæder jeg mig altså til at prøve igen.

Og så lige en lille hilsen til alle jer som skal feste i weekenden, drik en stille pils for mig.....jeg vil sende jer mange hyggelige tanker.... og glæde mig til jeg engang kommer med....

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Muffinmus

Uha, synes det erså godt du får en pige igen..
Sikke noget bøvl med de unger hva....æv de skal være syge og have det små skidt. Hader det også når William skranter.
EJ, krydser da også lige fingre for at du selv går i gang, det ville da være det rareste for dig søde. Glæder mig til vores første babymøde

Anmeld

19. marts 2009

ivfmarie

den 26. - fåårk.. det er bare lige om lidt!

Det er bare så typisk dig at du fortæller om din ignagsætning og (ikke mindst) vægten på tøsen (TILLYKKE!) som en indskudt bemærkning... Der er bare ikke noget der kan få dig ud af flippen, er der??

Pøj pøj hvis vi ikke snakkes inden du "skydes" igang!

Marie

Anmeld

20. marts 2009

Marco2

Jamen det er jo lige om snart....

Pøj pøj med det hele. Glæder mig til at se billeder og høre om det hele.

Og dejligt med en pige til flokken

AG

Anmeld

20. marts 2009

mor til en del

Jeg vil da lige fortælle at det ikke lykkedes jordemoderen at løsne hinder, så jeg må¨nok vente til torsdag eller fredag i næste uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.