Ja hvor det går.
Cilas var til høreprøve i Århus i torsdags, som han bestod med glans, men siden da har han været mere eller mindre syg.... i nat stoppede hans dræn så åbentbart til og han trommehinde sprang, det blødte en del....
I dag har han så været i vældig humør, og hans appetit er vendt tilbage, men jeg håber snart at øret arter sig igen.
Jeg har i dag været til sidste sygehus tjek, og fået en tid d. 26. til igangsættelse, sikken et pres, jeg vil jo så gerne gå i fødsel selv, men der er ikke noget der peger i den retning endnu.
Imorgen har min kære jordermoder foreslået at hun vil løsne hinder hvis det overhovedet kan lade sig gøre, så jeg
for at hun kan gøre det...
Scanningen idag drillede forøvrigt en del, så vægten ville de ikke rigtig satse på holdt, men omkring d 4300 g. og det er jo ikke så galt.. tilgengæld var det meget tydligt at se at det er en PIGE, og det glæder jeg mig altså til at prøve igen.
Og så lige en lille hilsen til alle jer som skal feste i weekenden, drik en stille pils for mig.....jeg vil sende jer mange hyggelige tanker.... og glæde mig til jeg engang kommer med....
Lisbeth.
Anmeld