Søger sommerdragter str 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. februar 2012

malo

LOUISEHOBRO skriver:

Vi skal på charterferie her i starten af marts måned og jeg vil derfor rigtig gerne have fingrerne i nogle sommerdragter som lillemanden skal passe nu og som ikke er så dyre, da han formentlig ikke kan passe dem til sommer

jeg søger str. 74.

Kan du hjælpe mig????

Aj, hvor lækkert med ferie

Hvis du stadig er interesseret i sommerdragter har jeg en i str. 12 mdr, fra Osh Kosh.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
AnneL skriver:

Jeg har 2 stk. i 74. Begge fra H&M. Den grønne er arv, som vi aldrig selv har fået brugt, men den er i fin stand. Supermands dragten har min søn brugt få gange, da han ikke passede den størrelse ved sommertid, så nærmest som ny.

Jeg har lagt 3 andre billeder ind:

- En stribet grøn dragt fra Mee too uden ærmer og en grøn med stjerner fra Krymmel. Begge str. 80.

- en grøn sommerdragt med dino fra Freinds str 68 samt et par badebukser med inderble - helt uundværlige på en ferie, da man ellers kan købe sig fattig i engangs badebleer. 

- en mørke grøn Osh Kosh sommer smækbuksedragt (med korte ben) den er 68 (billedet blev vist IKKE så godt)

hejsa. har du solgt billede 2,3 og 4. Hvis ikke, hvor meget vil du have for det?

Anmeld

19. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor:) skriver:

hejsa. har du solgt billede 2,3 og 4. Hvis ikke, hvor meget vil du have for det?

hov glemte lige at spørge..hvor længe bruger man str. 68. Hvad plejer det være i måneder?

Anmeld

19. februar 2012

AnneL

mor:) skriver:

hov glemte lige at spørge..hvor længe bruger man str. 68. Hvad plejer det være i måneder?

Dette er ikke en af mine salgs annoncer, men en anden der søger sommerdragter, hvor jeg har lagt nogle billeder ind. 

Hvis du kigger under min profil, under solgsannoncer, kan du se hvad jeg har tilbage.

Er ved at oprette den sidste annonce nu.

Anmeld

22. februar 2012

morpåthurø

Lukkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.