Søger sommerdragter str 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. februar 2012

Sakris

Jeg har 2 grønne fra IdaT. Den ene med frøer og den anden med æsler. Den ene er vasket, men de er slet ikke brugt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

AnneL

Hejsa. Jeg vil meget gerne se hvad du har hvis vil ulejlige dig med at lægge billeder ind

Hilsen Louise

Jeg har 2 stk. i 74. Begge fra H&M. Den grønne er arv, som vi aldrig selv har fået brugt, men den er i fin stand. Supermands dragten har min søn brugt få gange, da han ikke passede den størrelse ved sommertid, så nærmest som ny.

Jeg har lagt 3 andre billeder ind:

- En stribet grøn dragt fra Mee too uden ærmer og en grøn med stjerner fra Krymmel. Begge str. 80.

- en grøn sommerdragt med dino fra Freinds str 68 samt et par badebukser med inderble - helt uundværlige på en ferie, da man ellers kan købe sig fattig i engangs badebleer. 

- en mørke grøn Osh Kosh sommer smækbuksedragt (med korte ben) den er 68 (billedet blev vist IKKE så godt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2012

morpåthurø

AnneL skriver:

Jeg har 2 stk. i 74. Begge fra H&M. Den grønne er arv, som vi aldrig selv har fået brugt, men den er i fin stand. Supermands dragten har min søn brugt få gange, da han ikke passede den størrelse ved sommertid, så nærmest som ny.

Jeg har lagt 3 andre billeder ind:

- En stribet grøn dragt fra Mee too uden ærmer og en grøn med stjerner fra Krymmel. Begge str. 80.

- en grøn sommerdragt med dino fra Freinds str 68 samt et par badebukser med inderble - helt uundværlige på en ferie, da man ellers kan købe sig fattig i engangs badebleer. 

- en mørke grøn Osh Kosh sommer smækbuksedragt (med korte ben) den er 68 (billedet blev vist IKKE så godt)

Tak for dine billeder

Jeg kunne sagtens være interesseret i den grønne stribede fra Me Too i str.80 samt den lysegrønne med dyrene på i str. 74.

Hvad forestiller du dig ret prismæssigt inkl porto?

Anmeld

16. februar 2012

morpåthurø

132319 skriver:

Jo, det kan du tro. Det kan dog først blive i morgen da den ligger i kælderen

Super tak for det

Anmeld

16. februar 2012

morpåthurø

Sakris skriver:

Jeg har 2 grønne fra IdaT. Den ene med frøer og den anden med æsler. Den ene er vasket, men de er slet ikke brugt 

Har du billeder af dem og hvad forestiller du dig prismæssigt?

Anmeld

16. februar 2012

AnneL

Tak for dine billeder

Jeg kunne sagtens være interesseret i den grønne stribede fra Me Too i str.80 samt den lysegrønne med dyrene på i str. 74.

Jeg skal lige dobbelt tjekke i morgen, at sønnen ikke kan passe den stribede til sommer, men det tror jeg nu ikke han kan. Hmm hvad vil du give? Hvad med 85 inkl Porto (som jo koster 25)?

Anmeld

17. februar 2012

AnneL

LOUISEHOBRO skriver:

Tak for dine billeder

er du interesseret?

Anmeld

17. februar 2012

morpåthurø

AnneL skriver:

er du interesseret?

Ja det er jeg helt bestemt interesseret. Men jeg har fortrudt. jeg vil gerne nøjes med at købe den stribede med krokodillen på maven.

Vil du sælge for 50 kr inkl. porto?

Anmeld

17. februar 2012

AnneL

LOUISEHOBRO skriver:

Ja det er jeg helt bestemt interesseret. Men jeg har fortrudt. jeg vil gerne nøjes med at købe den stribede med krokodillen på maven.

Vil du sælge for 50 kr inkl. porto?

Det syntes jeg er for lidt. Vi kan sige 50+ eller dem begge for 80 inkl

Anmeld

17. februar 2012

132319

EJ! Jeg er helt kommet fra der, sorry!

Jeg gør det fluks i morgen formiddag, ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.