hvor hurtigt blev i gravide med nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Barejegsnartergravid

Hej piger jeg var aktiv herinde før jeg blev gravid, det er længe siden, nu har jeg født min dejlige smukke prinsesse for et halv år siden, og nu er jeg allerede skruk igen, stod det til mig var vi allerede i gang. Min mand er med på at begynde igen til maj, men nu bliver jeg også sådan helt ih...er det det rigtige vil det være synd for min lille pige allerede at skulle være storesøster, men tænk hvis nu der gik længe før jeg blev gravid, jeg vil jo gerne have kort alders forskel, så piger, selv om jeg ikke kan bruge det rent erfaringsmæssigt, er jeg alligevel nysgerrig, hvor hurtigt blev i gravide med nr to, og til dem der har to tæt på hinanden, hvordan har den "store" taget det, knus fra mig dem skrukke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Møller

Der er 15 mdr. mellem vores piger.  De har først rigtigt fået glæde af hinanden, da lillesøster kunne gå og endnu mere da hun kunne tale.

Det har været rigtig hårdt for os som forældre, at have 2 små samtidig, men nu er de 2 (snart 3) og 4 og er mere selvstændige i hverdagen.

Det var svært som mor at skulle være på begge steder, da storesøster stadig var meget afhængig af hjælp, men vi fandt en rytme og pigerne har så meget glæde af hinanden nu.

Mærk efter er I klar til nr. 2 ? Børnene skal nok finde ud af det sammen. Men 2 babyer kræver mere end 1.

Anmeld

12. februar 2012

mikkel2006

Barejegsnartergravid skriver:

Hej piger jeg var aktiv herinde før jeg blev gravid, det er længe siden, nu har jeg født min dejlige smukke prinsesse for et halv år siden, og nu er jeg allerede skruk igen, stod det til mig var vi allerede i gang. Min mand er med på at begynde igen til maj, men nu bliver jeg også sådan helt ih...er det det rigtige vil det være synd for min lille pige allerede at skulle være storesøster, men tænk hvis nu der gik længe før jeg blev gravid, jeg vil jo gerne have kort alders forskel, så piger, selv om jeg ikke kan bruge det rent erfaringsmæssigt, er jeg alligevel nysgerrig, hvor hurtigt blev i gravide med nr to, og til dem der har to tæt på hinanden, hvordan har den "store" taget det, knus fra mig dem skrukke

min søn er 5 ½ snart og har prøvet siden han var et år, og har været gravid 7 gange siden uden held... så var det mig er det bare igang:0)

Anmeld

12. februar 2012

Gaia

Tog 4 måneder. Venter barn nr. 2 til april. Der bliver 24 måneder mellem dem. 

Anmeld

12. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige. Det tog 1 mdr. at blive gravid med nr. 2.

Det er rigtig hårdt, at have to så tæt på hinanden. Man skal huske, at nr. 1 skal have hjælp med det meste.

Men jeg har ikke fortrudt det et sekund og de har i dag så meget glæde af hinanden. De er nu 4 år og 4 mdr. og 2 år og 10 mdr.

Anmeld

12. februar 2012

Frk Mig

Da Noah var lidt over 1 år begyndte vi med nr 2 .. det tog ca 6 mdr fra vi begyndte til jeg blev gravid med Charlie .. nu har vi Noah på 2½ år og Charlie på 3 dage ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.