Jeg fatter det ikke? ÆL....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

M&N

Jeg lavede ind tråd om hjælp til ÆL (ingen har svaret endnu) - når, men der er 9 dage inden test dag.

Jeg har en cyklus der så sådan ud (og man kan ikke regne med den da det er efter en MA)

1/9-11 smed mine p-piller. 5/9-11 fik jeg min mens. 3/10-11 testede jeg positiv. MA 13/12-11. 1. mens 18/1-12.

Har ikke testet med ÆL endnu, men jeg er bare så nysgerrig. Har en g-test liggende men tager den først d. 18/2..

Hvorfor ser min test sådan ud?

Det er 1. æl test ud af 2. (har taget nr 2 efter billedet er taget, og den er nøjagtig som disse billeder)

Kan jeg have ÆL nu? Eller hvad??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

MyLittleBaby

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg lavede ind tråd om hjælp til ÆL (ingen har svaret endnu) - når, men der er 9 dage inden test dag.

Jeg har en cyklus der så sådan ud (og man kan ikke regne med den da det er efter en MA)

1/9-11 smed mine p-piller. 5/9-11 fik jeg min mens. 3/10-11 testede jeg positiv. MA 13/12-11. 1. mens 18/1-12.

Har ikke testet med ÆL endnu, men jeg er bare så nysgerrig. Har en g-test liggende men tager den først d. 18/2..

Hvorfor ser min test sådan ud?

Det er 1. æl test ud af 2. (har taget nr 2 efter billedet er taget, og den er nøjagtig som disse billeder)

Kan jeg have ÆL nu? Eller hvad??? 

Jeg kender ikke sinddsygt meget til ÆL testene, men jeg synes da at det ser ud til at du har ÆL nu? 

Jeg håber der er nogen der vil hjælpe dig 

Anmeld

9. februar 2012

AnnaK89

Jeg synes nu den ser meget positiv ud - så under alle omstændigheder, så ville jeg da komme igang

(Synes der er rigtig mange der slet ikke får nogle svar i deres tråde, mig selv der i blandt, desværre )

Anmeld

9. februar 2012

M&N

AnnaKJ skriver:

Jeg synes nu den ser meget positiv ud - så under alle omstændigheder, så ville jeg da komme igang

(Synes der er rigtig mange der slet ikke får nogle svar i deres tråde, mig selv der i blandt, desværre )

Tuuuuusind tak for svar. 

Jeg undrer mig bare at den kan være positiv 9 dage inden testdag?

Vi sexer hver dag, så det er ikke noget problem at hoppe på manden IGEN idag 

Anmeld

9. februar 2012

AnnaK89

BabyWish2012 <3 skriver:

Tuuuuusind tak for svar. 

Jeg undrer mig bare at den kan være positiv 9 dage inden testdag?

Vi sexer hver dag, så det er ikke noget problem at hoppe på manden IGEN idag 

Hvor sikker er du på din cyklus?? 

Altså du havde sidst mens 18/1 og forventer igen den 18/2? 

Anmeld

9. februar 2012

M&N

AnnaKJ skriver:

Hvor sikker er du på din cyklus?? 

Altså du havde sidst mens 18/1 og forventer igen den 18/2? 

Er slet ikke sikker. 

Det er min 1. cyklus efter en MA i december.

Min første menstruation lå d. 18 og sluttede d. 22.

Min sidste æl inden jeg blev gravid lå på 15. dagen.

Nu ligger min æl 9 dage inden min testdag? 

Anmeld

9. februar 2012

AnnaK89

BabyWish2012 <3 skriver:

Er slet ikke sikker. 

Okay, for man siger jo (ikke for at jeg vil skabe falske forhåbninger for dig eller noget), at en ÆL vil være positiv hvis man er gravid - og hvis jeg regner rigtig, så ville du være omkring 3+1 idag, så du kunne jo rent faktisk være gravid

Anmeld

9. februar 2012

Frk-Lotusblomst

BabyWish2012 <3 skriver:

Er slet ikke sikker. 

Jeg blander mig lige lidt her..

Jeg har selv haft en MA og det gav rod i min cyklus.. jeg fik kin mens 34 dage efter MA, dernæst 32 dage efter.. ingen graviditet. VI gik ud fra min æl lå på omkring 14. dagen for det gjorde den før..
Jeg har så teste for æl sidste cyklus og istedet for at give op fandt jeg den endelig. på 16 dagen. Så æl på 18 dagen (ca) og testdag på 32. dagen..

Så jeg tror sagtens du kan regne med at din æl ligger nu og at din forventede testdag ikke nødvendigvis er d. 18, men længere fremme.. En ma kan meget nemt hyle ens krop helt ud af den.. - Det har den gjort ved mig...(= længere cyyklus og senere æl (havde før cyklus på 28 dage med æl på 14. dagen))

Anmeld

9. februar 2012

M&N

AnnaKJ skriver:

Okay, for man siger jo (ikke for at jeg vil skabe falske forhåbninger for dig eller noget), at en ÆL vil være positiv hvis man er gravid - og hvis jeg regner rigtig, så ville du være omkring 3+1 idag, så du kunne jo rent faktisk være gravid

Ej  Du er den 3. der siger det idag mht til mine æl teste.

Men ved ikke  Jeg blev jo gravid i første forsøg sidste gang og min kæreste har rigtig god sædkvalitet  - så det ville jo ikke være helt dårligt hvis jeg var gravid igen! 

Synes bare det virker dybt mystisk at den kan ligge 22 dage efter min mens. Haha.

Anmeld

9. februar 2012

AnnaK89

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej  Du er den 3. der siger det idag mht til mine æl teste.

Men ved ikke  Jeg blev jo gravid i første forsøg sidste gang og min kæreste har rigtig god sædkvalitet  - så det ville jo ikke være helt dårligt hvis jeg var gravid igen! 

Synes bare det virker dybt mystisk at den kan ligge 22 dage efter min mens. Haha.

Altså at I har sex igen skader jo slet ikke, hvis nu det er fordi at du denne gang har en lang cyklus, men synes da du skal tage en test om en lille uges tid (hvis du kan vente ) og så se om ikke den er positiv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.