Hjælp til ÆL test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

M&N

chas12 skriver:

Hmm ja det er rigtig nok.. Jeg syntes også at have hørt det er meget normal at have æl mellem 10-14 dag og fandt ud af jeg havde det på 17. dagen. Men 22. dagen er jo yderlige 5 dage. Men er slet ikke ordentlig inde i det da det er første gang jeg har taget dem. Ved blot det er forskelligt fra person til person og at test stegen skal være lige så eller tydligere end kontrol stregen

Hehe, den falder bare meget seeent. Men det kan jo være MA'en der har rykket det.

Tjek graviditets gruppen ud, har lagt et nyt billede ind fra idag  Tjek lige den streg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

chas12

Ja det er rigtig det er noget sent
Jeg tjekker den ud!

Anmeld

10. februar 2012

M&N

chas12 skriver:

Ja det er rigtig det er noget sent
Jeg tjekker den ud!

Kan se igennem dine tråde din mens lå d. 23, vi er da rigtig tæt på hinanden.  Hvornår skal du teste? 

Anmeld

10. februar 2012

chas12

Jeg er faktisk i tvivl for første gange efter p-piller hed min mens 26/11-29/11, derfeter 27/12-29/12 og sidste gang 23/1-26/1 så ved slet ikke hvornår jeg skal teste?

Hvornår har du test dag?

Anmeld

10. februar 2012

M&N

chas12 skriver:

Jeg er faktisk i tvivl for første gange efter p-piller hed min mens 26/11-29/11, derfeter 27/12-29/12 og sidste gang 23/1-26/1 så ved slet ikke hvornår jeg skal teste?

Hvornår har du test dag?

Ja, man kan godt blive forvirret efter p-pille stop, - har dog aldrig selv prøvet det da jeg blev gravid i første hug da jeg smed mine 

Jeg regner med at teste d. 17 eller d. 18, da jeg ikke aner hvor lang min cyklus, så går bare ud fra 28 dage i første omgang. Men det kan være det rykker sig lidt - hvis jeg bliver gravid og jeg først har ÆL nu så kan jeg først teste om 14 dage 

Anmeld

10. februar 2012

chas12

Nej det dælme ikke til at gennemskue.. Jeg tror jeg prøver at teste omkring den 26 hvis jeg ikke har fået min mens, hvilket jeg self ikke håber på!!! Men ja hvis du først har æl nu hvilket det kunne tyde på så går der jo lige nogle dage endnu

Anmeld

10. februar 2012

M&N

chas12 skriver:

Nej det dælme ikke til at gennemskue.. Jeg tror jeg prøver at teste omkring den 26 hvis jeg ikke har fået min mens, hvilket jeg self ikke håber på!!! Men ja hvis du først har æl nu hvilket det kunne tyde på så går der jo lige nogle dage endnu

Så kan det jo være vi skal teste samtidig 

- Ja, der er ulideligt at man skal vente så længeeeeee.. Men håber den er der for os begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.