Er det nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

chas12

Hej piger..

Jeg har i denne omgang prøvet at tage æl test for at finde ud af hvornår jeg rent faktisk har æl. I dag ser testen sådan ud - er den ikke positiv? Hvis jo hvornår er det så bedst at gå i krig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

christina92

Den er knald positiv!!! Så er det på manden med det SAMME!!!

Anmeld

9. februar 2012

chas12

Haha jeg springer på med det samme så!!
Tak for svar, så håber jeg for det lykkedes denne gang. Men har nok førhen troet jeg havde æl lidt før for det er i dag 17 dage siden jeg sidst havde min mens første dag..

Anmeld

9. februar 2012

Princesspigen

held og lykke

Anmeld

9. februar 2012

chas12

Tak skal du have 

Anmeld

9. februar 2012

christina92

chas12 skriver:

Haha jeg springer på med det samme så!!
Tak for svar, så håber jeg for det lykkedes denne gang. Men har nok førhen troet jeg havde æl lidt før for det er i dag 17 dage siden jeg sidst havde min mens første dag..

Jeg ! Og god baby'making!

Anmeld

9. februar 2012

Muhmi

Vil altså ikke sige at den er positiv... De skal have den samme farve og det har de altså ikke... Men jeg har læst mig frem til det herinde.. Jeg har aldrig selv prøvet en ægløsningstest...

Men i mine øjne er den sikkert positiv i morgen.. Men derfor kan i jo godt sexe i dag

Anmeld

9. februar 2012

chas12

Jeg mener bare at have hørt (evt også læst) at stegen til venstre skal være lige så tydlig eller tydligere end den til højre og så er der gevinst.. Men måske tager jeg fejl?

Anmeld

10. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er positiv.

Test stregen er den til venstre,og den skal være enten lige så tydlig eller tydligere end kontrol stregen som er til højre,så denne er positiv.

Anmeld

10. februar 2012

NNL

Den er helt klart positiv Da jeg blev gravid, fik jeg positiv ÆL test onsdag morgen, og var sammen med manden tirsdag og torsdag aften (på mine tests stod der at ÆL ville finde sted 24-48 timer efter positiv test). Og der var altså gevinst efter en del ihærdige forsøg inden...

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.