Jeg forstår ikke lægens beregning :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

maria_wlt

An&Jo skriver:

Jeg var jo ved lægen idag.. Han vil have at jeg har termin den 18 september og at jeg derfor er 8+6, men ifølge egne beregninger og terminsberegneren herinde har jeg termin den 16 september og er 8+4

nogen der kan tyde lægens beregninger for jeg kan ikke??

derudover kunne de ikke finde en årsag til at jeg er så dårlig hele tiden, og jeg skulle se tiden an, og fortsatte det skulle jeg komme tilbage..

fik taget en masse blodprøver, og hun måtte tage i begge arme, for da vi næsten var færdige med at fylde den sidste bøtte op løsnede hun det der bånd, og så stoppede blodet bare med at strømme, så hun måtte tage en helt ny prøve, og det var hun jo nødt til at gøre i den anden arm.. så nu bliver jeg ski nok pænt øm i begge arme, for plejer at få kæmpe blå mærker af det..

Min læge satte forkert dato på mig begge gange.. Det havde intet at sige i forhold til NF.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

An&Jo

maria_wlt skriver:

Min læge satte forkert dato på mig begge gange.. Det havde intet at sige i forhold til NF.. 

men hvis nu jeg bliver indkaldt 10+ et eller andet, kan det så ikke have noget at sige?? eller i værste fald hvis jeg bliver indkaldt 13+ og det så ikke passer, så kan det jo være for sent.. :/

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

jo for det er jo torsdag idag, så tirsdag må hedde 8+0 onsdag 8+1 og idag 8+2

men jeg er totalt forvirret efter min tur ved lægen idag..

Der var +6, jeg mente, hehe, men ja, det skal jo hedde +2, når den 18. er en tirsdag, så har han skrevet 18. September på vandrejounalen, så må du gå efter det indtil nf.

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Der var +6, jeg mente, hehe, men ja, det skal jo hedde +2, når den 18. er en tirsdag, så har han skrevet 18. September på vandrejounalen, så må du gå efter det indtil nf.

ja han har skrevet den 18 september derpå.. må jo bare vente på min indkaldelse..

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

ja han har skrevet den 18 september derpå.. må jo bare vente på min indkaldelse..

Der jo det. Håber de næste fire uger går hurtigt og problem frit

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Der jo det. Håber de næste fire uger går hurtigt og problem frit

tak, det håber jeg os..

Anmeld

9. februar 2012

Sjl-msl-Mkl

Det gjorde lægen også til mit sidst fødte barn.

Jeg ringede bare der ind hvor man skla til NF (i mit tilfælde på Roskilæde sygeghus), hvor jeg forklaret at jeg mener at lægen har sat en forkert termin og derved tager han måske også fejl i hvor langt henne jeg var. De tog hensyn til det, derfor kom jeg derind et par dage for end jeg oprindelig skulle.

Anmeld

9. februar 2012

Mor til Majbørn

Både min læge og min jordemoderen tog fejl af min termin.

Mit første scanning var ved en speciallæge, og den termin der blev sat den dag er den som 'gælder' - ifølge alle de andre. Det er jo nogle små streger de skal læse - ved sidste lægebesøg blev jeg også sat til at være 3 dage færre henne, end jeg egentlig var... fordi lægen læste forkert

Men jeg har haft termin 10. maj, 6 maj og 8.maj - men det er aktså 8.maj der 'gælder'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.