Jeg forstår ikke lægens beregning :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

An&Jo

Jeg var jo ved lægen idag.. Han vil have at jeg har termin den 18 september og at jeg derfor er 8+6, men ifølge egne beregninger og terminsberegneren herinde har jeg termin den 16 september og er 8+4

nogen der kan tyde lægens beregninger for jeg kan ikke??

derudover kunne de ikke finde en årsag til at jeg er så dårlig hele tiden, og jeg skulle se tiden an, og fortsatte det skulle jeg komme tilbage..

fik taget en masse blodprøver, og hun måtte tage i begge arme, for da vi næsten var færdige med at fylde den sidste bøtte op løsnede hun det der bånd, og så stoppede blodet bare med at strømme, så hun måtte tage en helt ny prøve, og det var hun jo nødt til at gøre i den anden arm.. så nu bliver jeg ski nok pænt øm i begge arme, for plejer at få kæmpe blå mærker af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

An&Jo

ingen der kan hjælpe??

hvis jeg skulle have termin den 18 september så burde jeg vel kun være 8+2 idag??

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Nu havde jeg jo termin d 18 september, så regner lige tilbage og tager hensyn til den 29 februar ...

Anmeld

9. februar 2012

Cookiemonsteret

An&Jo skriver:

ingen der kan hjælpe??

hvis jeg skulle have termin den 18 september så burde jeg vel kun være 8+2 idag??

Er de 2 dage forskel ikke ligegyldige ? men lægen bruger jo deres lille hjul og den går de ud fra din sidste mens første dag   du får først fastlagt termin til nf jo  

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Nu havde jeg jo termin d 18 september, så regner lige tilbage og tager hensyn til den 29 februar ...

super tak..

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Du bør være 8+2, så mon ikke han bare ikke aflæste forkert?

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Cookiemonsteret skriver:

Er de 2 dage forskel ikke ligegyldige ? men lægen bruger jo deres lille hjul og den går de ud fra din sidste mens første dag   du får først fastlagt termin til nf jo  

til NF er der jo en væsentlig forskel på om jeg er 8+2 eller 8+6

jeg vil jo mene at hvis jeg har termin den 18 september så er jeg 8+2 idag, men lægen siger 8+6

hvis nu jeg bliver indkaldt som 10+2 eller sådan noget, så har det jo betydning..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Du bør være 8+2, så mon ikke han bare ikke aflæste forkert?

nej han dobbelttjekkede fordi jeg sagde at det da ikke kunne passe, men han holdte på at jeg var 8+6

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

nej han dobbelttjekkede fordi jeg sagde at det da ikke kunne passe, men han holdte på at jeg var 8+6

Men den 18. er en tirsdag, så kan det jo umuligt være +2 ?

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Men den 18. er en tirsdag, så kan det jo umuligt være +2 ?

jo for det er jo torsdag idag, så tirsdag må hedde 8+0 onsdag 8+1 og idag 8+2

men jeg er totalt forvirret efter min tur ved lægen idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.