Lille Kbh'er - skanningsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Sille86

mea skriver:

Jeg vil bestemt ikke anbefale dem,da de ikker uddannet,og mange gange udtaler sig om nogle ting,de slet ingen kompetance har til at udtale sig om.

Jeg ville i steden for vælge scanningsklinikken i hvidovre,som også har drop in scanninger til 200 kr,de er i det mindste uddannet.

Alle dem jeg kender som er blevet skannet derinde har været så glade for det, og kunne kun varmt anbefale dem, der var altid god tid og en formidabel behandling. Har selv tid derinde til 3 D skanning... Og lige en lille sød kommentar med på vejen... Så findes der feks os nogle uddannede pædagoger, lærer osv. som kan være forfærdelige til at håndtere børn... Mener bare at der findes både gode og dårlige indenfor alle fag.. ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er bestemt ikke en løgn,de er uddannet i at bruge scannern,men ikke mere.

De er hverken jordmoder eller læge,men søg da på dem,både her på baby,men også på min mave,så for du at se,at de tit godt kan lide at komme med en diagnose,som de slet ikke har kompetance til at stille.

Men jer om det,held og lykke.

Anmeld

10. februar 2012

KakaoDrik

Jeg er blevet fulgt derinde gennem graviditeten. Det var også dem der stod bag min 3d scanning. For 200 kr får du en dvd med video optagelse og billeder. Det er utroligt billigt og selve stemningen er behagelig og ikke klinisk. Jeg kan kun anbefale dem. Både til drop in og 3d! deres vægtskøn har desuden kun været få gram fra hospitalets 

Her er deres facebook side  https://www.facebook.com/pages/Lille-K%C3%B8benhavner/157358587632793 

Anmeld

10. februar 2012

M&N

mea skriver:

Det er bestemt ikke en løgn,de er uddannet i at bruge scannern,men ikke mere.

De er hverken jordmoder eller læge,men søg da på dem,både her på baby,men også på min mave,så for du at se,at de tit godt kan lide at komme med en diagnose,som de slet ikke har kompetance til at stille.

Men jer om det,held og lykke.

Jeg synes det er et godt formål de har, de er rigtig flinke og gode priser.

Jeg var derinde 2 gange. Men det er ikke et sted jeg vælger som nr 1, hvis jeg skal have tjekket op på noget ift. en graviditet.

De er IKKE uddannet. De er måske uddannet indenfor sonografi, men så ikke mere. De må ikke udtale sig eller bedømme din graviditet, men det gjorde de med min - og det de sagde og gjorde, havde de slet ikke ret i, og de gav mig falske bekymringer for ingenting.

Og det sidste er deres udstyr så uklart og de billeder/video du får med hjem er SÅ dårlig kvalitet. Video'en er så langsom så du ikke kan se hvad der sker, og det hele er gråt og fimset, ja, det er simpelthen for dårligt.

Men de er rigtig flinke derinde - men ikke et sted jeg ville vælge. 

Så vil jeg hellere betale 200 kr mere, inde hos scanningsjordemoderen i københavn. De er uddannet jordmødre og sonografer, og de er rigtig god service og de ved hvad de snakker om, de kan henvise dig og det er super god kvalitet! 

Håber du finder det rigtige for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.