Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
Jeg overvejer at tager derind til en tryghedsskanning ( sådan en drop-in til 200kr) for jeg vil endelig være sikker på den lille har det godt (nu hvor jeg har det så elendigt) - og jeg kan bare ikke vente til NF skanning den 22. februar...
Er der nogen, der har prøvet at blive skannet derinde? Er de gode, søde og er det pengene værd?
Tak for jere hjælp!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara_S skriver: Hej piger! Jeg overvejer at tager derind til en tryghedsskanning ( sådan en drop-in til 200kr) for jeg vil endelig være sikker på den lille har det godt (nu hvor jeg har det så elendigt) - og jeg kan bare ikke vente til NF skanning den 22. februar... Er der nogen, der har prøvet at blive skannet derinde? Er de gode, søde og er det pengene værd? Tak for jere hjælp!
Hej du!
Jeg har ikke selv prøvet den lille Københavner, - da de var under ombygning da jeg havde brug for dem, - men en veninde anbefalede dem til mig. Hun var blevet scannet derinde og var MEGET glad for det!
Pøj pøj!
/Knus K
KittyMaMa skriver: Hej du! Jeg har ikke selv prøvet den lille Københavner, - da de var under ombygning da jeg havde brug for dem, - men en veninde anbefalede dem til mig. Hun var blevet scannet derinde og var MEGET glad for det! Pøj pøj! /Knus K
Tusind tak for dit svar!
Ja, det er nok det at man ikke skal bestille tid osv., der virker så uformel og gør mig usikker
Men er rigtig glad af at høre din veninde havde en god oplevelse derinde!
200kr er nok ikke det vildeste pris... men man forventer alligevel en ordentlig skanning
Er der ikke andre, der har været der?
Jeg var der til en kønsscanning i uge 20 (er i dag 27+6), da de ikke havde tid til at kigge efter kønnet ved gennemscanningen på Riget.
Så jeg tog direkte derind bagefter og de var ekstremt søde og jeg vil til enhver tid anbefale dem - jeg synes, det var alle pengene værd! Og jeg overvejer at bruge dem igen bare for lige at se den lille igen )
Jeg vil bestemt ikke anbefale dem,da de ikker uddannet,og mange gange udtaler sig om nogle ting,de slet ingen kompetance har til at udtale sig om.
Jeg ville i steden for vælge scanningsklinikken i hvidovre,som også har drop in scanninger til 200 kr,de er i det mindste uddannet.
KUN gode oplevelser! De er SÅ søde, og der er en hyggelig atmosfære derinde. Eftersom de er de billigste, så ja, de er pengene værd
mea skriver: Jeg vil bestemt ikke anbefale dem,da de ikker uddannet,og mange gange udtaler sig om nogle ting,de slet ingen kompetance har til at udtale sig om. Jeg ville i steden for vælge scanningsklinikken i hvidovre,som også har drop in scanninger til 200 kr,de er i det mindste uddannet.
Det er så rimelig meget løgn..
De ER rigtig dygtige, kompetente og meget søde! Vil klart anbefale dem!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128