Ja, har lige lavet dette indlæg, men tænkte at I også skulle have mulighed for at se det. https://www.baby.dk/debat/159798pi1/daab-og-navngivningsfest/billeder-af-en-lidt-utraditionel-barnedaabsborddaekning-.aspx
Vi glæder os HELT vildt til dagen, men Tristan er stadig meget forkølet og er nu gået over i hoste, så har fået en tid ved lægen i morgen til ham, da sekretæren også synes, at han lige skulle tjekkes for at se, om det var noget, der kunne tages i opløbet, nu vi skulle have stor fest.
Og jeg er desværre ikke bedre. Og hvor er det typisk, når jeg ikke kan huske, hvornår jeg sidste har været skrantende. Og så holde fest og være på foran 39 andre mennesker, når man hele tiden skal pudse næse og næsten ikke kan se for hovedpine og ikke kan spise pga. ondt i halsen - Åh Gud, hvor er jeg sølle!
Heldigvis arbejder min kæreste for sin far, der med 98% sikkerhed har fået en afløser ind i morgen, så Sten kan blive hjemme fredag, så jeg kan få sovet lidt og måske blive rask. 
Og så har en af fadderne lige fortalt os hans gave. Der kommer en fotograf i kirken og tager billeder af os, og han betaler. Dét er altså en helt fantastik gave - og så utraditionel. Det er simpelthen så godt tænkt
Vi havde jo bare ønsket os tilskud til at komme til fotograf en dag, så det kunne ikke være mere perfekt! 
Håber I alle har det dejligt 
/Mette
Anmeld