Her er så de fleste ting til borddækningen til Tristans dåb på søndag. Har valgt en lidt mere utraditionel farve og det er knap så baby'et, som så mange andres, men pengene er ikke til en masse detaljer.
For pludselig kunne vi godt se, at den lille sal, vi først havde tænkt på til 700 + 10 pr kuvert (Vi bliver 40) den blev altså for lille, så vi måtte lige smide 800 ekstra for den store sal og så videre og så videre
Så der er lavet en masse fiks-faks-erier, så vi har kunnet holde bordpynt osv. (inkl 7 km dug
) for under 500 kr.
Bordkortene er lavet af noget papir jeg havde i min krea-kasse, og bunden er lavet af det overskydende filt, jeg havde fra at lave de der til under lysene. Servietter var vi heldige at kunne få 3 pk á 20 til 20 kr, båndet til lysene og servietterne er også fra min krea-kasse og blomsterne vi skal have med bliver nok en masse af mine orkideer, hvis ikke vi går all-in og køber nogle flotte tidstypiske blomster, så som nogle vintergækker eller påskeliljer.
Synes lidt det er en skam, at man ikke helt kan se, at det er til barnedåb, men når pengene ikke er til det osv., så må man være kreativ. Og desuden så bliver det en smadder baby'et lyseblå dåbskage. Det vigtigste er jo også, at vi hygger os! 
/Mette - der sådan hååååber, at knægten bliver rask inden (og faktisk også lidt mig selv, så vi ikke bliver Rudolf med sit pivdyr) 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld