Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Hurraaa, så lige du var på, så ville lige se om du kan svare mig på følgende: Til smørcreme (opskriften lyder 500 gr. flormelis, 500 gr smør 1 spsk. kakopulver) må man gerne bruge flydende smør eller skal man smelte noget? Jeg synes godt nok, at den jeg lige har lavet er noooget tynd?! Hurra fordi jeg altid prøvelaver noget i god tid
Hurraaa, så lige du var på, så ville lige se om du kan svare mig på følgende: Til smørcreme (opskriften lyder 500 gr. flormelis, 500 gr smør 1 spsk. kakopulver) må man gerne bruge flydende smør eller skal man smelte noget? Jeg synes godt nok, at den jeg lige har lavet er noooget tynd?!
Hurra fordi jeg altid prøvelaver noget i god tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: du skal ikke smelte det.. du skal bare tage det ud af kølekabet noget tid før du skal bruge det, så det når at blive blødt.. Har man glemt det kan man røre smøret blødt, men det andet er at foretrække.
du skal ikke smelte det.. du skal bare tage det ud af kølekabet noget tid før du skal bruge det, så det når at blive blødt.. Har man glemt det kan man røre smøret blødt, men det andet er at foretrække.
Okay, og så pisker man det bare sammen med flomerlis og kakao? Og skal det ikke være RET blødt før man kan smøre det på en kage, så man ikke trækker kagen af?
MaybeBaby skriver: Okay, og så pisker man det bare sammen med flomerlis og kakao? Og skal det ikke være RET blødt før man kan smøre det på en kage, så man ikke trækker kagen af?
jeg plejer at lave min "duster" på en anden måde.... jeg plejer at bruge en tennis sok... fyldt op og med knude på selvfølgelig en ren sok jeg bruger også flormelis og ikke majzena
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128