Opdatering fra Felix og jeg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Øv at du har stress. Håber da snart du kommer ovenpå igen. Jeg vil prøve at være mere opmærksom på at få Felix til at sidde mere op næste gang han skal spise. Jeg bliver jo lidt desperat når han har så ondt i maven. Vi startede ud med en sut kun med et hul, men der slugte han simpelthen så meget luft fordi han var så febrilsk for at få noget mad og han nærmest slugte hele flasken. Nu da vi har skiftet til en sut med to huller går det lidt langsommere og han har mere tålmodighed.

KH Malene

Dejligt det går bedre efter i skiftede prøv at tag to fingre og kom lidt baby olie på og lav cirkel bevægelser på maven med uret - min mor troede ikke på det ville virke så hun lod Carl-Emil ligge uden ble - han stor sked hele sin pusleplads til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Malene76

Höör skriver:

Dejligt det går bedre efter i skiftede prøv at tag to fingre og kom lidt baby olie på og lav cirkel bevægelser på maven med uret - min mor troede ikke på det ville virke så hun lod Carl-Emil ligge uden ble - han stor sked hele sin pusleplads til

Ja det sjovt som man bliver glad for at blive bøvset i ørene og når der er gevinst i bleen! Jeg er også både blevet skidt på og tisset på, men sådan er det vist bare. Vi har lige skiftet MME mærke og det ser faktisk ud til at gøre en forskel. Spændende om det bliver ved.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.