Malene76 skriver:
Hej de damer
Lige en opdatering herfra. Felix er 4500 gram og 56 cm og en rigtig lille lækkerbisken.
Felix er flaskebarn fordi jeg slet ikke kunne håndtere det med at amme. Det er en stor sorg for mig, men jeg kunne slet ikke have det rent psykistk, så han kom ret hurtigt på flasken. Desværre græder han, faktisk skriger han ret vildsomt hver gang han skal spise og nogle gange op til halvanden time efter han har spist. Det er hamrende hårdt og vi har prøvet alt muligt for at hans fordøjelse skal blive bedre. Han kommer fint af med afføring men det med at bøvse kan han altså ikke helt se fidusen i. Det er dog blevet nemmere for ham at bøvse, men specielt den sidste bøvs og det sidste luft i maven når flasken er tom, har han rigtig svært ved at komme af med. Jeg er hamrende træt og det er virkelig hårdt at han er så ked af det og synligt har ondt og at vi ikke rigtig kan gøre noget for at løse det. Lægen og sundhedsplejersken siger at det nok skal gå over, men hold da op det er hårdt at stå med alene en hel dag. Det er også derfor jeg ikke er så aktiv herinde som jeg gerne ville være. Håber I alle har det godt og trives i jeres nye liv som forældre. Det var bare lige en opdatering om livet som mor her fra mig.
Kram Malene
Det lyder som en hård omgang.
Amning kørte heller ikke for mig, ja vi endte jo med at blive indlagt, så dårligt kørte det. Jeg har det fint med ikke at amme. Minder hele tiden mig selv om at det er det bedste for elias at få flaske og dermed få hvad han har brug for.
Elias har problemer med maven. Her døjer vi med forstoppelse, så vi er gået over til nan ha som er mildere for maven end den almindelige, og så får han lactulose to gange om dagen for at holde maven igang. Men ja det er super hårdt når ens guldklump bare skriger og man ikke føler at man kan gøre noget.
Vi har købt nogle sutteflasker som hedder born free. De er altså bare super gode. Har sådan en speciel anordning som gør at de ikke sluger maden for hurtigt.
Anmeld