1 års undersøgelse og vacc.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Marco2

Mettemus skriver:

Nårh så fint! Skal det så tolkes på den måde at det går bedre med at spise?

Havde i forresten en god ferie?

Hej Mette.

Det går rigtig godt! Efter hun var rigtig syg med meget høj feber, opkast og diarré på vores ferie er hun virkelig begyndt at tage ved. Og spiser meget og ofte nu. Selv aftensmad er hun begyndt at ville smage det vi andre får. Så vi er holdt op med at lave kartoffelmos til hende nu.

SÅ det er bare så dejligt. Der er ikke noget mere frustrerende end en lille pige som vejer for lidt og så ikke rigtigt vil spise. Men vi har prøvet at undgå så godt vi kan at lade hende mærke vores frustration ved spisesituationerne, og hørt efter nr hun har sagt at hun ikke vil.

Men i det hele taget er alt blevet meget nemmere. Nu siger hun selv til når hun vil ha mad eller mælk, og ryster på hovedet hvis hun ikke vil ha mere. Det hele bliver ligesom lidt nemmere når man på et eller andet plan kan kommunikere med de små.

Vores skiferie var intet mindre end PRAGTFULD. God sne, sol hver dag og det mest børnevenlige hotel man kan forestille sig. Det gør bare det hele så meget nemmere at tingene kører omkring ens børn. For når de har det godt har forældrene det godt.

Og de fleste aftner blev SMilla puttet tidligt, Emily drønede i legeland og legede og T og jeg kunne spise vores 3-retters aftensmad i fred og ro med de andre voksne vi fulgtes med. 

Og Emily blev rigtig god til at stå på ski på skiskolen, så de sidste par dage var hun med os på toppen og køre 

Så det var en rigtig dejlig ferie!

Tak fordi du spurgte 

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

piadas

Mettemus skriver:

Sådan har Laurits også lige haft det + at han ikke har villet spise noget som helst. Resultat: en kindtand er brudt igennem. Det har været rødt, hævet og har blødt fra hans gummer, så egentligt er der vel ikke rigtig noget at sige til, at det har generet ham. Håber snart Ida popper en tand, så i kan få sovet igen!

Knus

Ida er blevet "normal" igen, men ingen kindtænder?!

Det må jo bare have været almindelig feber så, men jeg synes, det er mærkeligt, det varede to uger...det kan jo også være en tand, der generede inde under tandkødet?? Mon det er muligt?

Anmeld

17. februar 2012

Mettemus

piadas skriver:

Ida er blevet "normal" igen, men ingen kindtænder?!

Det må jo bare have været almindelig feber så, men jeg synes, det er mærkeligt, det varede to uger...det kan jo også være en tand, der generede inde under tandkødet?? Mon det er muligt?

Jah det er nok ikke umuligt - tænker at de vokser lidt i ryk? Det gjorde mine visdomstænder i hvert fald. Indimellem gik der lige nogle dage med ømme kæber og hovedpine, og så gik det væk igen i længere perioder. Nu er de helt igennem alle fire, men det har også taget fire år

Eller en lille virusinfektion måske der bare selv skulle forsvinde ud af kroppen?

Anmeld

17. februar 2012

piadas

Mettemus skriver:

Jah det er nok ikke umuligt - tænker at de vokser lidt i ryk? Det gjorde mine visdomstænder i hvert fald. Indimellem gik der lige nogle dage med ømme kæber og hovedpine, og så gik det væk igen i længere perioder. Nu er de helt igennem alle fire, men det har også taget fire år

Eller en lille virusinfektion måske der bare selv skulle forsvinde ud af kroppen?

Ja, måske - jeg har samme teori...altså at de vokser lidt i ryk....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.