1 års undersøgelse og vacc.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2012

Marco2

Hejsan.

Smilsen skal til 1 års undersøgelse idag inkl. vacc.

Hvordan har jeres unger taget vacc?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Mettemus

Feber ud på aftenen og om natten. Der var dog ikke noget decideret at mærke på ham. Jeg syntes han var lidt ekstra pylret men det kam godt være noget jeg bilder mig ind fordi jeg var ekstra opmærksom på det. Han hævede dog ret voldsomt der h or han blev stukket og man kan stadig mærke kugler i hans lår selvom det er en måned siden

Anmeld

10. februar 2012

Mettemus

Marco2 skriver:

Hejsan.

Smilsen skal til 1 års undersøgelse idag inkl. vacc.

Hvordan har jeres unger taget vacc?

AG

Hvordan tog musen det?

Anmeld

10. februar 2012

Marco2

Hun tog det i stiv arm. Lige to gange vrææææl da hun fik stikkene, og så var alt glemt og stor fascination af den ballon lægen gav hende.

Og igår var der ikke noget at mærke på hende. Til morgen virkede hun varm, og temp på 37,9. Var i tvivl om hun skulle afsted i vugger, så ringede til farmor som kom og kigger efter hende indtil middag, hvor jeg så går fra jobbet.

Men hun er nu kommet op på den nederste vægtkurve så det var fint. Lægen var godt tilfreds med hende. Men kan hun være andet??  Min dejlige Smilla-mus …

Så alt ok med hende.

Tak fordi du spurgte.

AG

Anmeld

10. februar 2012

Maria-s

Marco2 skriver:

Hun tog det i stiv arm. Lige to gange vrææææl da hun fik stikkene, og så var alt glemt og stor fascination af den ballon lægen gav hende.

Og igår var der ikke noget at mærke på hende. Til morgen virkede hun varm, og temp på 37,9. Var i tvivl om hun skulle afsted i vugger, så ringede til farmor som kom og kigger efter hende indtil middag, hvor jeg så går fra jobbet.

Men hun er nu kommet op på den nederste vægtkurve så det var fint. Lægen var godt tilfreds med hende. Men kan hun være andet??  Min dejlige Smilla-mus …

Så alt ok med hende.

Tak fordi du spurgte.

AG

Godt og dejligt hun tog vacc så fint Og dejligt at der er farmor der kan hjælpe til

OG fantastisk at det går fremad med vægten!

Anmeld

10. februar 2012

DK

Skønt med vægten!! Og dejligt at lægen var godt tilfreds

Richard fik jo det der røde hævede mærke på det ene ben. Men det gik helt væk efter to dage!

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

Mettemus skriver:

Feber ud på aftenen og om natten. Der var dog ikke noget decideret at mærke på ham. Jeg syntes han var lidt ekstra pylret men det kam godt være noget jeg bilder mig ind fordi jeg var ekstra opmærksom på det. Han hævede dog ret voldsomt der h or han blev stukket og man kan stadig mærke kugler i hans lår selvom det er en måned siden

årgh hvir træls for ham... kunne godt tyde på lægen ikke har stukket i bund desværre.. prøv at massere dem hver dag

Anmeld

11. februar 2012

piadas

Ida har "desværre" ikke været afsted endnu. Vi havde ellers en tid igår, men den måtte jeg udskyde til på fredag, fordi hun har været pjevset, haft feber, ikke sovet osv. i to uger!

Jeg tror/håber der er en håndfuld (eller to) tænder på vej, for ellers ved jeg virkelig ikke, hvad der er efter hende! Vi er oppe 700 gange hver nat, for at give sut, mælk osv., men hun kan bare ikke finde ro! Når jeg mærker på hendes gummer, buler det, hvor kindtænderne skal være, så jeg tror, de er på vej...de må bare gerne komme NU, så vi kan blive færdige med det pjat!

Hun sov 100 gange bedre de første måneder, efter hun var blevet født - hun har faktisk aldrig sovet værre, end hun gør nu!

Sorry, det var lige et lille sidespring, men som sagt, ved jeg ikke, hvordan hun tager den, fordi hun ikke har fået den endnu!

Anmeld

17. februar 2012

Mettemus

Marco2 skriver:

Så alt ok med hende.

Tak fordi du spurgte.

AG

Nårh så fint! Skal det så tolkes på den måde at det går bedre med at spise?

Havde i forresten en god ferie?

Anmeld

17. februar 2012

Mettemus

piadas skriver:

Ida har "desværre" ikke været afsted endnu. Vi havde ellers en tid igår, men den måtte jeg udskyde til på fredag, fordi hun har været pjevset, haft feber, ikke sovet osv. i to uger!

Jeg tror/håber der er en håndfuld (eller to) tænder på vej, for ellers ved jeg virkelig ikke, hvad der er efter hende! Vi er oppe 700 gange hver nat, for at give sut, mælk osv., men hun kan bare ikke finde ro! Når jeg mærker på hendes gummer, buler det, hvor kindtænderne skal være, så jeg tror, de er på vej...de må bare gerne komme NU, så vi kan blive færdige med det pjat!

Hun sov 100 gange bedre de første måneder, efter hun var blevet født - hun har faktisk aldrig sovet værre, end hun gør nu!

Sorry, det var lige et lille sidespring, men som sagt, ved jeg ikke, hvordan hun tager den, fordi hun ikke har fået den endnu!

Sådan har Laurits også lige haft det + at han ikke har villet spise noget som helst. Resultat: en kindtand er brudt igennem. Det har været rødt, hævet og har blødt fra hans gummer, så egentligt er der vel ikke rigtig noget at sige til, at det har generet ham. Håber snart Ida popper en tand, så i kan få sovet igen!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.