MariaE Tidlig scanningserfaringer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2009

Ny mor

Hej Maria og andre ;-)

Var der ikke noget med du købte dig til en tidlig scanning da du ventede Victoria? Hvornår fik du lavet den? Fastsatte de termin?

Jeg overvejer om jeg skal bestille en tid, da jeg synes det er så stressende at skulle vente helt til NF efter den dumme omgang.....

kh Birgitte 5+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Muffinmus

Jo, flere....
Med William fik jeg en i uge 9, men den viste jeg var 9+2, så der rykkede de terminen frem. Til NF rykekde den den yderligere et par dage frem Gode penge givet ud.
Her med Victoria fik jeg den 7+0, men vidste selv jeg ikke var helt så langt henne for vidste hvornår ÆL lå:-)
Scanningen viste 6+3 ca og jeg både så og HØRTE det fineste lille hjerteblink. Også bare gode pegne givet ud. Tror jeg gav 600-700 kr og det var klart det hele værd at se der var liv og hjerteblink derinde.
Så synes bestemt du skal ofre de penge og få det gjort, så får man afklaring og man har det bedre. Man er stadig nervøs for om det sker igen, men man har det altså bedre alligevel
Vil tro du får den bedste scanning uge 7+0 som minimum. Ih jeg håber den bliver derinde og har det godt den her gang......

Anmeld

20. marts 2009

Ny mor

Nå, rart at høre.

Jeg tror jeg bestiller en tid når jeg er 7+. Jeg bliver også bare nød til at se noget blink inden den "rigtige" scanning....også selvom den jo kan dø på vej ned af briksen, men alligevel - jeg tror også jeg vil få det lidt bedre af at se noget liv

Kh Birgitte (med begyndende kvalme over kaffen....)

Anmeld

20. marts 2009

Tynen

Blander mig lige

Jeg købte nemlig også selv en scanning da jeg var i 6+2 bare få at få ro og det var simpelthen det bedste jeg nogensinde har gjort.

Jeg havde en helt anden ro da jeg kom hjem og kunne virkelig fokusere på andre ting end at gå og bekymre mig - Det var så fedt!

Du får lige et pic af Blyb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2009

Anja

Med Esther blev jeg også scannet tidligt. Jeg havde smerte i den ene side, så der skulle tjekkes om jeg havde en graviditet uden for livmoderen. Første scanning var ikke så god. Der var nemlig ikke noget foster ! Men det viste sig at jeg bare ikke var så langt henne som jeg burde være iflg sidste mens. Det var til anden scanning var jeg 6+3 og jeg så et fint lille hjerte.

Det var dejligt at have set hjerteblink så tidligt, for jeg havde slet ikke samme nervøsitet op mod nf som jeg havde med Elias, jeg havde jo allerede set at alt var fint

Anmeld

22. marts 2009

Ny mor

Tynen skriver:

Blander mig lige

Jeg købte nemlig også selv en scanning da jeg var i 6+2 bare få at få ro og det var simpelthen det bedste jeg nogensinde har gjort.

Jeg havde en helt anden ro da jeg kom hjem og kunne virkelig fokusere på andre ting end at gå og bekymre mig - Det var så fedt!

Du får lige et pic af Blyb

Wau, jeg er 6+2 i morgen....vildt godt scanningsbillede....troede slet ikke man kunne se dem så tydeligt allerede....

Birgitte, optimistisk nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.