Tror jeg kan samle 5 hunde af totter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Hvem?

LykkeB skriver:

Dejlig og smuk hund, men gud hvor er det irriterende 

Hun er så smuk, men ku hendes pels da ik bare blive på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

bette

har du overvejet om hun har brug for en mere nærringsrig foder? :)

Anmeld

8. februar 2012

Mira0911

Bondefruen skriver:

Ja, før hun begyndte at fælde så voldsomt, blev der støvsuget hver morgen og hver eftermiddag, nu er det så en 5-6 gange om dagen...

Hun er kun i bryggers, gang og køkken og det har hun alle dage været, men alligevel kommer hårene jo med rundt i stue og alle værelser, argh....

Jeg kender det godt med vores... 

Anmeld

8. februar 2012

Hvem?

bette skriver:

har du overvejet om hun har brug for en mere nærringsrig foder?

Tror det ik, hun er alle dage blevet fodret med det og har fungeret optimalt på det

Anmeld

8. februar 2012

bette

Bondefruen skriver:

Tror det ik, hun er alle dage blevet fodret med det og har fungeret optimalt på det

okay det var også bare en tanke :)

Anmeld

8. februar 2012

MyLittleBaby

Tror du skal prøve en anden slags foder måske? 

Min hund fik også pedigree da jeg købte ham, og han fældede som en gal. Men jeg begyndte at give ham Pro Plan Sensitive, og der er virkelig en forskel. Prisklassen er jo så også en anden, men jeg tror på at det er bedre med et kvalitetsprodukt, jeg ikke bare lige henter i fakta.

Men også bare en tanke 

Anmeld

4. marts 2012

Nadia Foged

Gærtabletter!! :-)

Anmeld

4. marts 2012

Aabye

Jeg ville nu også skifte over til et kvalitets foder i stedet for det (undskyld jeg siger det) lorte foder.. :s Spidshunde har ikke godt af alt det korn og tilsætningstoffer der er i sådan noget som pedigree, og alle de gængse mærker der er herhjemme.. Jeg fodre Jamie med kornfrit foder, har aldrig haft en smukkere hund, som fungere mere optimalt end hun gør nu.. Fodere med Taste of The Wild

Noget helt andet er at spidshunde fælder helt åndsvagt lige nu, og der er ikke andet for end at børste, børste og børste.. og når du er færdig så børster du lige lidt mere.. 

Jeg har selv en husky.. Og hun er også igang lige nu med at smide under uld..  Det ser sådan her ud pt:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2012

Aabye

Nååårh ja.. Og de billeder her er kun fra første dag.. Vi fortsætter lige 3 uger endnu..! Men så fælder hun heller ikke resten af året!

Anmeld

4. marts 2012

Aabye

Nu spammer jeg lige.. En furminator er ikke god til så langhåret en hund.. Hvis jeg var dig ville jeg få fat i en strigle med roterende LANGE tænder.. En samojed har jo sindsygt lang og tyk pels.. En furminator kommer man simpelthen ikke ordentlig i bund med på sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.