Tror jeg kan samle 5 hunde af totter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Hvem?

Så hold da - vores hund (Samoejde) har fældet - i gud ved hvor længe - og hun blir sgu ved, der er kæmpe totter overalt og jeg blir vanvittig - render næsten efter hende konstant med støvsugeren, jeg kan ikke ha det....

Nå, men nu til spørgsmålet, er det ikke noget med man kan give dem levertran for at stoppe fældningen, bare lidt?

Eller er det noget andet, kan ski ik huske det..... hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

LykkeB

Mine forældre har også en samojedespids, hun fælder helt vildt!! De render også rundt med støvsugeren efter hende konstant. Ved desværre ikke hvad der stopper det, men det er godt nok tidligt at de fælder..

Anmeld

8. februar 2012

come2

Bondefruen skriver:

Så hold da - vores hund (Samoejde) har fældet - i gud ved hvor længe - og hun blir sgu ved, der er kæmpe totter overalt og jeg blir vanvittig - render næsten efter hende konstant med støvsugeren, jeg kan ikke ha det....

Nå, men nu til spørgsmålet, er det ikke noget med man kan give dem levertran for at stoppe fældningen, bare lidt?

vi har en rigtig god børste der tager alt underuld og lign

http://www.petdreams.dk/furminator-professionel-pelspleje-mod-faeldning-3.html?gclid=CJDxguGcj64CFYFzmAodVjsF4g

Anmeld

8. februar 2012

Hvem?

come2 skriver:

vi har en rigtig god børste der tager alt underuld og lign

http://www.petdreams.dk/furminator-professionel-pelspleje-mod-faeldning-3.html?gclid=CJDxguGcj64CFYFzmAodVjsF4g

Den har vi og hun blir striglet hver aften

Anmeld

8. februar 2012

Hvem?

LykkeB skriver:

Mine forældre har også en samojedespids, hun fælder helt vildt!! De render også rundt med støvsugeren efter hende konstant. Ved desværre ikke hvad der stopper det, men det er godt nok tidligt at de fælder..

Det sindsyg, som hun fælder - har aldrig set en hund der ku fælde så meget og stadig ha bamsepels.... åh gid det snart holder op

Anmeld

8. februar 2012

LykkeB

Bondefruen skriver:

Det sindsyg, som hun fælder - har aldrig set en hund der ku fælde så meget og stadig ha bamsepels.... åh gid det snart holder op

Dejlig og smuk hund, men gud hvor er det irriterende 

Anmeld

8. februar 2012

come2

Bondefruen skriver:

har i lige skiftet foder ?

og hvad fodrer i med?

Anmeld

8. februar 2012

Mira0911

Vores er godt nok en labber, han fælder året rundt! Jeg har støvsugeren fremme dagligt... 

Anmeld

8. februar 2012

Hvem?

come2 skriver:

har i lige skiftet foder ?

og hvad fodrer i med?

Nej, hun er alle dage blevet fodret med Pedigree fuldfoder og får også dagligt 4 fiskeolie piller til pelsen

Anmeld

8. februar 2012

Hvem?

Mira0911 skriver:

Vores er godt nok en labber, han fælder året rundt! Jeg har støvsugeren fremme dagligt... 

Ja, før hun begyndte at fælde så voldsomt, blev der støvsuget hver morgen og hver eftermiddag, nu er det så en 5-6 gange om dagen...

Hun er kun i bryggers, gang og køkken og det har hun alle dage været, men alligevel kommer hårene jo med rundt i stue og alle værelser, argh....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.