At få baby til at glemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Nettemor

Ja hvordan gør jeg det? Altså får baby.dk til at glemme mit login på en bestemt computer?

Af ren og skær magelighed har jeg bedt den computer jeg sidder med til dagligt om at huske mig på baby.dk. men nu skal jeg snart ikke bruge den computer mere og derfor er jeg jo ikke interesseret i at andre kan logge ind.

Jeg har prøve at logge ud og fjerne krydset i "Husk mig" men næste gang jeg klikker ind på baby.dk igen så står min mailadresse og password der igen. Den logger bare ikke automatisk på..

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

JeNoVa

Det er din computer og ikke baby.dk, der husker dit login. Du skal slette al din browserdata. Hvilken browser benytter du?

Anmeld

8. februar 2012

l.kjoeller

nettemor skriver:

Ja hvordan gør jeg det? Altså får baby.dk til at glemme mit login på en bestemt computer?

Af ren og skær magelighed har jeg bedt den computer jeg sidder med til dagligt om at huske mig på baby.dk. men nu skal jeg snart ikke bruge den computer mere og derfor er jeg jo ikke interesseret i at andre kan logge ind.

Jeg har prøve at logge ud og fjerne krydset i "Husk mig" men næste gang jeg klikker ind på baby.dk igen så står min mailadresse og password der igen. Den logger bare ikke automatisk på..

What to do?

funktioner, internetinstillinger, slet browser data. så skal du tjekke boksen med slet midlertidige filer

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

JeNoVa skriver:

Det er din computer og ikke baby.dk, der husker dit login. Du skal slette al din browserdata. Hvilken browser benytter du?

explore 7 tror jeg..

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

l.kjoeller skriver:

funktioner, internetinstillinger, slet browser data. så skal du tjekke boksen med slet midlertidige filer

den der hedder "slet browser data ved afslutning"?

troede det var baby.dk for det var der jeg havde bedt den om det..

Anmeld

8. februar 2012

JeNoVa

nettemor skriver:

explore 7 tror jeg..

1. Klik på menuen Funktioner.
  2. Vælg Slet Browserdata....
  3. Klik på knappen Slet historik.
  4. Klik på knappen Ja i bekræftelsesvinduet.

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

JeNoVa skriver:

1. Klik på menuen Funktioner.
  2. Vælg Slet Browserdata....
  3. Klik på knappen Slet historik.
  4. Klik på knappen Ja i bekræftelsesvinduet.

Super

Tusind tak

Anmeld

8. februar 2012

l.kjoeller

nettemor skriver:

den der hedder "slet browser data ved afslutning"?

troede det var baby.dk for det var der jeg havde bedt den om det..

nej for så sletter den hver gang. blot tryk slet i samme rubrik - uden at tjekke den boks

Anmeld

8. februar 2012

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

nej for så sletter den hver gang. blot tryk slet i samme rubrik - uden at tjekke den boks

når du så kommer ind så tjek alle boksene så er du hvertfald sikker på den er slettet

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

l.kjoeller skriver:

når du så kommer ind så tjek alle boksene så er du hvertfald sikker på den er slettet

Det vil jeg gøre imorgen når jeg kommer på den computer det drejer sig om

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.