Klipning første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

AnneBJ

Babymor2010 skriver:

wow, det var tidligt  Haha Isabella var næsten helt skaldet da hun var 6 mrd. 

Da han blev klippet første gang, hang hans hår halvt ned over øret... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Clisolka

AnneBJ skriver:

Da han blev klippet første gang, hang hans hår halvt ned over øret... 

Utroligt at der kan være så meget forskel på længden af håret på de små størrelser  Der går min et par måneder endnu før hun skal klippes herhjemme - så langt er det heller ikke 

Anmeld

10. februar 2012

lilledittemor

Babymor2010 skriver:

Hvornår blev jeres guldklumper klippet for første gang?

Isabella har slet ikke så langt hår, så jeg er jo lidt nysgerrig  Det er først nu hendes hår i nakken er begyndt at vokse godt til (hun bliver lige så tykhåret som sin mor)

Min datter er syv uger på mandag, og jeg overvejer at klippe hendes hår, for det går ned over ørene nu, så det stritter.. synes ikke at det er så pænt

Men har ikke gjort det endnu, for tror ikke hendes far vil have det.

Anmeld

10. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg tror min søn var omkring 1 år første gang. (Med pres fra bedsteforældrende), og jeg havde det så dårligt med det, for han havde de flotteste lyse babykrøller ...

Og havde fået af vide de nok forsvandt når han blev klippet. (Der er kun meget få i vores familie, der bare har lidt krøl)....

Men skal da love for at de forsvandt... og blev erstattet med 10 gange så mange krøller...

Anmeld

10. februar 2012

Chr-Hei

Min dreng blev klippet i tirsdags hvor han var lidt over 8 mdr gammel, han har haft en kæmpe manke sin han blev født... Så da han begyndte at få hår i øjnene syntes jeg tiden var.. Han blev klippet over det hele

Anmeld

10. februar 2012

B&J

Daniel blev klippet første gang da han var 10mdr og nu er han snart 2år og er klippet 7gange han hår vokser helt vildt...

Anmeld

13. februar 2012

Kloster

Vores drenge havde meget hår, men nr 3 slog ligesom de andre. Han blev nemlig klippet første gang på hans dåbsdag som 3 måneder.

Han tabte heller aldrig sit hår. Det blev bare længere. Så mormor tog siderne, nakken og pandehåret på dåbsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.