Klipning første gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Clisolka

Hvornår blev jeres guldklumper klippet for første gang?

Isabella har slet ikke så langt hår, så jeg er jo lidt nysgerrig  Det er først nu hendes hår i nakken er begyndt at vokse godt til (hun bliver lige så tykhåret som sin mor)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

MyLittleBaby

Babymor2010 skriver:

Isabella har slet ikke så langt hår, så jeg er jo lidt nysgerrig  Det er først nu hendes hår i nakken er begyndt at vokse godt til (hun bliver lige så tykhåret som sin mor)

Min datter blev klippet første gang dagen inden hendes et års fødselsdag 

Det var kun i nakken, for hun havde ikke meget hår da hun kom ud, og det på toppen var ikke så langt 

Anmeld

8. februar 2012

Stéphanie

Babymor2010 skriver:

Min den store var 3 uger gammel, der fik hun hår i øjnene, og så er hun ellers blevet ca 1 gang hver til hver anden måned lige siden.

Xander er ikke blevet klippet endnu, der er ikke så frygtelig meget at klippe i og han er 8 måneder 

Anmeld

8. februar 2012

ESV

Emilie blev klippet for første gang i fredags og hun er fra nov 09. Men hun har været laaaaaaaang tid om at få hår så har bare ikke kunne få mig selv til at få hende klippet men nu gik den virkelig ikke længere..

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

ESV skriver:

Emilie blev klippet for første gang i fredags og hun er fra nov 09. Men hun har været laaaaaaaang tid om at få hår så har bare ikke kunne få mig selv til at få hende klippet men nu gik den virkelig ikke længere..

Isabellas vokser også ganske langsomt, så jeg kan heller ikke få mig selv til at få klippet det 

Anmeld

9. februar 2012

AnneBJ

Dagen før han var et halvt år. Nu er han 10 mdr. og er lige blevet klippet for 3. gang.

Anmeld

9. februar 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Amanda er blevet klippet første gang for nyligt. Kun pandehåret. Hun er 1 år

Anmeld

9. februar 2012

D-Micka

Her er vi slet ikke noget til klipning endnu ..

Der kommer nok til at gå lææææææænge ..
Jamie har kun 3 strithår som det eneste ..
Så jeg sidder kun og venter på jeg kan tælle til 4 og så 5 hår .. hehe
men tvivler nu på de kommer inden ret længe

han bliver 1 år i denne måned ..

Anmeld

9. februar 2012

Clisolka

AnneBJ skriver:

Dagen før han var et halvt år. Nu er han 10 mdr. og er lige blevet klippet for 3. gang.

wow, det var tidligt  Haha Isabella var næsten helt skaldet da hun var 6 mrd. 

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

det var engang i sommers.. han var vel ca halvanden inden jeg kunne få mig til at klippe totterne af, og nu skal han snart klippes igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.