Totalt nederen og herrreøv, det er hvad min krop er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

l.kjoeller

UnderCover34 skriver:

Jaa man har jo lov at håbe ( og det kunne jo være helt fantastisk! )Men da jeg var ved gynækolog i sidste uge kunne han se at jeg allerede havde haft æl i en bp dvs for mere end 10 dage siden og det passer jo ikke helt med hvis det skulle være en implantationsblødning?Men håber og tror på at de krydsede fingre hjælper Tusind tak!

ja der er ikke andet at gøre end at håbe... tænker sådan lidt at man da må kunne hjælpe det medicinsk på vej.... altså styre din cyklus ligesom de gør under ivf begandling bare en tanke... men måhåbe 2012 bliver jeres år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

UnderCover37

l.kjoeller skriver:

ja der er ikke andet at gøre end at håbe... tænker sådan lidt at man da må kunne hjælpe det medicinsk på vej.... altså styre din cyklus ligesom de gør under ivf begandling bare en tanke... men måhåbe 2012 bliver jeres år

Tusind Tak (æv kan ikke bruge smiley's på iphonen...)

Anmeld

9. februar 2012

Camillos

UnderCover34 skriver:

Jah det gør det jo nok, er bare så træt af at vente - vi har været uden p-piller i 2,5 år nu, jeg har været gravid 2 gange og hvis den første ikke var endt i en SA så havde vi haft en på 8 måneder og hvis den anden var blevet hængende... En på en måneds tid.... Øv!Det er sgu trist at man skal kæmpe på meget...Jeg lider dog ikke normalt af ømme bryster op til menstruationen men ve ddesværre godt at det er helt almindeligt pga vores (skide) hormoner

Jeg kunne have siddet med 5 bebser hvis de var blevet hængene ... .. Kæresten og jeg har prøvet i 5 år... 

Nu bliver der heldigvis holdt øje med mig fra start.. 

Det er rigtig hårdt og meget irriterende.. forstår dig udemærket.. ! 

Anmeld

9. februar 2012

UnderCover37

Jeg kunne have siddet med 5 bebser hvis de var blevet hængene ... .. Kæresten og jeg har prøvet i 5 år... 

Nu bliver der heldigvis holdt øje med mig fra start.. 

Det er rigtig hårdt og meget irriterende.. forstår dig udemærket.. ! 

Puha, det er godt nok også vildt at I har prøvet SÅ længe og stadig ikke har gevinst... 

Hvordan bliver man ved med at holde til det? 

Har ligetalt med min gynækolog's sekretær og mine bp var SÅ fine sidst at hun gerne vil ha' at jeg lægger mig ned resten af weekenden og håber at blødningen går i sig selv, så vil de se mig på mandag...  hun tror ikke det er en "rigtig" menstruation endnu....

Anmeld

9. februar 2012

Camillos

UnderCover34 skriver:

Puha, det er godt nok også vildt at I har prøvet SÅ længe og stadig ikke har gevinst... 

Hvordan bliver man ved med at holde til det? 

Har ligetalt med min gynækolog's sekretær og mine bp var SÅ fine sidst at hun gerne vil ha' at jeg lægger mig ned resten af weekenden og håber at blødningen går i sig selv, så vil de se mig på mandag...  hun tror ikke det er en "rigtig" menstruation endnu....

Det vil sige du er gravid lige nu eller? når du har snakket med Gyn og BP er fine ? 

Anmeld

9. februar 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

Det vil sige du er gravid lige nu eller? når du har snakket med Gyn og BP er fine ? 

Der sagde hun ikke men hormonniveauet efter æl i denne cyklus var meget høje (ikke HCG men de andre) så hun havde en ide om at der kan være sket en befrugtning og for ikke at risikere at det smutter i svinget HVIS det er så skulle jeg lægge mig ned - ved dog ikke helt om jeg "hopper på den" da det her føles som en alm menstruation men under alle omstændigheder skader det vel ikke at hvile

Anmeld

9. februar 2012

Camillos

UnderCover34 skriver:

Der sagde hun ikke men hormonniveauet efter æl i denne cyklus var meget høje (ikke HCG men de andre) så hun havde en ide om at der kan være sket en befrugtning og for ikke at risikere at det smutter i svinget HVIS det er så skulle jeg lægge mig ned - ved dog ikke helt om jeg "hopper på den" da det her føles som en alm menstruation men under alle omstændigheder skader det vel ikke at hvile

Okay  

Det skader bestemt ikke... Men det undrer mgi lidt hun siger det... 

De gange jeg har været gravid har jeg fået afvide jeg har skulle gøre som vanligt.. At arbejde , cykle, gå osv... Det ska lige siges jeg arbejder i pleje sektoren, så det er lidt hårdt for kroppen... Så ved ikke om jeg tør at arbejde næste gang i starten af graviditeten.. 

Anmeld

9. februar 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

Okay  

Det skader bestemt ikke... Men det undrer mgi lidt hun siger det... 

De gange jeg har været gravid har jeg fået afvide jeg har skulle gøre som vanligt.. At arbejde , cykle, gå osv... Det ska lige siges jeg arbejder i pleje sektoren, så det er lidt hårdt for kroppen... Så ved ikke om jeg tør at arbejde næste gang i starten af graviditeten.. 

Jeg har hørt om enkelte kvinder der har skullet ligge ned under graviditeter men jeg har det også sådan lidt - hvis den ikke kan hænge fast nu (3+4 ca) så tror jeg faktisk ikke den overlever mere end kort tid og så når man måske endda igen at glæde sig for så at miste?

Og så vil jeg hellere menstruere nu, uden positiv graviditetstest, og ha en "ordentlig" og stærk graviditet næste gang!

Jeg ville ikke være bange for at arbejde, heller ikke i plejesektoren ved en graviditet - for er det en sund en af slagsen skulle det jo på ingen måde skadeså længe man ikke ligefrem forslæber sig.

Men tal da med din gynækolog hvis du bliver bekymret (jeg er nu overbevist om at det er helt okay)

Anmeld

9. februar 2012

Camillos

UnderCover34 skriver:

Jeg har hørt om enkelte kvinder der har skullet ligge ned under graviditeter men jeg har det også sådan lidt - hvis den ikke kan hænge fast nu (3+4 ca) så tror jeg faktisk ikke den overlever mere end kort tid og så når man måske endda igen at glæde sig for så at miste?

Og så vil jeg hellere menstruere nu, uden positiv graviditetstest, og ha en "ordentlig" og stærk graviditet næste gang!

Jeg ville ikke være bange for at arbejde, heller ikke i plejesektoren ved en graviditet - for er det en sund en af slagsen skulle det jo på ingen måde skadeså længe man ikke ligefrem forslæber sig.

Men tal da med din gynækolog hvis du bliver bekymret (jeg er nu overbevist om at det er helt okay)

Ja det tænker jeg også, men jeg har altid gjort som vaneligt med at arbejde osv... Har jo så desværre tabt.. men der må være en anden forklaring på mine aborter..  

Krydser for at vi begge får et posetivt resultat lige om snart  

Anmeld

9. februar 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

Ja det tænker jeg også, men jeg har altid gjort som vaneligt med at arbejde osv... Har jo så desværre tabt.. men der må være en anden forklaring på mine aborter..  

Krydser for at vi begge får et posetivt resultat lige om snart  

Ja tak - gerne lige om lidt 

for os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.