Min veninde er gravid.. men kæresten vil ikke ha det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2009

malou

Beck skriver:

Hej igen..

Jeg rakker hende ikke ned, fordi hun kun er et menneske - Vi alle begår fejl et par gange i livet

Men jeg forstår så ikke manden, at han allerede har 2 børn med 2 forskellige som han ikke ser, hvorfor så ikke få snittet med det samme... han ved der kommer børn ud af sex... Endda også på beskyttelse...

Knus Beck

hahaha hvor morsomt... det siger jeg til ham!!!men det er så sandt så sandt!!!

knussar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Pia.

Øv en dum situation din veninde har sat sig selv og ikke mindst kæresten i... Lidt hårdt sagt syntes jeg hun har været et fjols, ment på den måde at hun vidste hendes kæreste ingen børn ønskede... Nu sidder hun igen og er gravid for 3 gang... er nu næsten sikker på hun bliver alene, men om han vil eller ej er han jo faren og det giver jo ham nogle økonomiske omkostninger.... syndt at han skal blive far på den måde....

Hun skal da beholde barnet, hvis det er det hun ønsker og har mod, lyst og overskud til...

Held og lykke til din veninde, håber du vender tilbage og fortæller hvad det hele endte med eller får hende her ind på baby.dk...

knus Pia.

Anmeld

19. marts 2009

malou

PiaR skriver:

Øv en dum situation din veninde har sat sig selv og ikke mindst kæresten i... Lidt hårdt sagt syntes jeg hun har været et fjols, ment på den måde at hun vidste hendes kæreste ingen børn ønskede... Nu sidder hun igen og er gravid for 3 gang... er nu næsten sikker på hun bliver alene, men om han vil eller ej er han jo faren og det giver jo ham nogle økonomiske omkostninger.... syndt at han skal blive far på den måde....

Hun skal da beholde barnet, hvis det er det hun ønsker og har mod, lyst og overskud til...

Held og lykke til din veninde, håber du vender tilbage og fortæller hvad det hele endte med eller får hende her ind på baby.dk...

knus Pia.

Du har så ret Pia.... det er både dumt af hende og også synd for kæresten fordi han INGEN af gangene har ønsket sine børn!! men så må han sgu også trække i regnjakken hvis han vil være 100 % sikker... ikke sandt?!!

Jeg håber også hun beholder det uanset hans beslutning og håber hun er stærk nok....

Skal nok vende tilbage med hvad der sker ... måske hun selv pludselig skriver.. hvem ved..

knus knus

Anmeld

19. marts 2009

Mca<3

- skriver:

Syntes det er ABSOLUT SVINERI at blive gravid 3 gange bare fordi man ikke husker piller..

Kan simpetlhen ikke sige noget pænt om det...

Hun må tage stilling til om hun vil stå som alene mor som det jo lyder til hun skal og elles skal hun snørres sammen hvis hun ikke får styr på sine piller...

Ja, undskyld mig

Jeg kan kun tilslutte mig ,, For søren det er små liv hun leger med ...
Kan slet slet ikke forstå hun kan tage så let på det ,,

Anmeld

19. marts 2009

starsofheaven

- skriver:

Syntes det er ABSOLUT SVINERI at blive gravid 3 gange bare fordi man ikke husker piller..

Kan simpetlhen ikke sige noget pænt om det...

Hun må tage stilling til om hun vil stå som alene mor som det jo lyder til hun skal og elles skal hun snørres sammen hvis hun ikke får styr på sine piller...

Ja, undskyld mig

jeg giver dig helt ret, det er godt nok noget svineri. Har selv haft 3 aborter, men de var ufrivillige! men et er alt for sløsset med de p piller, og tænk sig 3 gange er der startet et liv som hun bare har brudt... ej jeg sys det er forfærdelig at tænke på! Så må ´din veninde finde en anden form for prævention!

Anmeld

20. marts 2009

malou

Til Jer alle sammen.

Har lige talt med min veninde og hun beholder sin lille baby inde i maven!! JEG ER SÅ GLAD på Deres vegne og kæresten er også glad denne gang. Smiler.

Tak for jeres svar.

knus malou

Anmeld

20. marts 2009

Diana...

malou skriver:

Til Jer alle sammen.

Har lige talt med min veninde og hun beholder sin lille baby inde i maven!! JEG ER SÅ GLAD på Deres vegne og kæresten er også glad denne gang. Smiler.

Tak for jeres svar.

knus malou

Ihh hvor dejligt det jeg super glad for på deres vegne.

Tillykke til dem.

Knusser

Anmeld

20. marts 2009

Honningblomst

Hun må jeg bare indse at et barn nu gør at hun bliver enlig mor. Andet er der vel ikke at sige til det. Man kan ikke tvinge andre til at blive forældre hvis ikke de ønsker det og jeg synes faktisk det er ret synd for kæresten og utroligt han har turde gå i seng med hende når hun to gange er blevet gravid.
Så hun må jo se indad og vuredere om hun er voksen og ansvarlig nok til at sætte et barn i verden og klare det som enlig mor.
Eva

Anmeld

20. marts 2009

malou

Eva skriver:

Hun må jeg bare indse at et barn nu gør at hun bliver enlig mor. Andet er der vel ikke at sige til det. Man kan ikke tvinge andre til at blive forældre hvis ikke de ønsker det og jeg synes faktisk det er ret synd for kæresten og utroligt han har turde gå i seng med hende når hun to gange er blevet gravid.
Så hun må jo se indad og vuredere om hun er voksen og ansvarlig nok til at sætte et barn i verden og klare det som enlig mor.
Eva

Hej Eva

De har begge idag valgt at beholde den lille baby.. og hun er rigtig glad... og det er hendes kæreste også for han har jo sagt at han gerne vil alligevel... men ja ellers har du ret.

så mon ikke de har en stor ting at fejre i deres hjem i aften... det er så dejligt.
knus malou

Anmeld

20. marts 2009

starsofheaven

Det lyder dejligt for din veninde, så må vi håbe de kan klare det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.