Hej..
Jeg synes det er rigtig svinsk af hende og sløse sådan med pillerne, når hun ved hendes kæreste ikke il have børn, og så hun har fået to aborter i forvejen, for så ved hun jo godt at han mener det altså alvorligt med ikke og ville have børn... Men vil hun så gerne have børn, som det jo tyder på hun gerne vil med de tre graviditeter, så forstår jeg ikke helt hun bliver ved ham, men selvfølgelig elsker man ham, så gør man jo nærmest alt for ham....
Men jeg synes så det er noget svineri over for ham, at hun sløser sådan med sine piller, og bliver gravid så mange gange for og få en abort mere eller mindre hver gang... For kan hun beholde den lille nu, hvorfor gjorde hun det så ikke første gang det skete? Og hvorfor er det de ikke bruger gummi, når nu hun ikke husker sine piller? Selvfølgelig kan det med pillerne svipse engang imellem, men det lyder til og være MEGET tit det gør det for hende....
Det er ikke for og sige noget ondt eller noget om din veninde, men havde det været mig, havde jeg ikke kunne leve med mig selv og den måde kæresten bliver behandlet på af hende....
Når nu hun så gerne vil beholde det her 3 barn, så må hun jo så også indforstå sig med, at hun nok kommer til at være enlig mor, og det skal hun da også nok kunne klare.. Men derefter når den lille kommer til verden, skal hun TÆNKE meget over sine handlinger med hendes næste kærester, for der går det ikke og bare sløse sådan med pillerne, for der skal hun jo huske på, at det ikke kun er hende selv hun skal tænke på mere, med også hendes barn..... Og er hun parat til og tage sig selv godt i ørene og sige, nu skal jeg fandme tage mig sammen, og huske de piller, få sat en spiral op eller noget, for det andet her går ikke i det lange løb....?!
Karina
Anmeld