muligvis med bette i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har i prøvet tage en test og der ingen streger kom i nogle af roderne, og pludselig var den positiv ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.350 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg bestilte her den anden dag et par teste over baby or not (de meget følsomme af dem....

og ja jeg ville fuldføre en test .. der kom hverken en streg i nogle af roderne.. og tænkte.. Nah? fejl i den.... til jeg smider den ud, og lidt efter af ren nysg, fisker jeg den underligt op igen, og testen siger positiv? hvordan skal jeg forholde mig til dette resultat? har sendt manden op efter en ny test de lidt dyre af dem, så blir spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Maise86

Har jeg aldrig prøvet. Men giv lige en opdate på den nye test :-)

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Jeg vil sige jeg har prøvet at tage en jeg mente der var fejl i .. jeg lagde de ntil side og kiggede på den et par timer efter.. og da var den bragende posetiv.. Men jeg var ikke gravid.. 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Har jeg aldrig prøvet. Men giv lige en opdate på den nye test :-)

skal jeg gøre

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg vil sige jeg har prøvet at tage en jeg mente der var fejl i .. jeg lagde de ntil side og kiggede på den et par timer efter.. og da var den bragende posetiv.. Men jeg var ikke gravid.. 

okey uheldigt.. men det her var ikke engang en time. Men blir spændende med en lidt dyre test om lidt

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

okey uheldigt.. men det her var ikke engang en time. Men blir spændende med en lidt dyre test om lidt

bestemt  fingre

Anmeld

8. februar 2012

UnderCover37

Gem testen til i morgen tidlig og test med morgenurin og overhold tidsfristen for at kigge på testen

Desværre kan man få forkerte resultater efter udløb at tiden men håber da for jer at den er god nok...

Anmeld

8. februar 2012

Cassiopeia

8. februar 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Gem testen til i morgen tidlig og test med morgenurin og overhold tidsfristen for at kigge på testen

Desværre kan man få forkerte resultater efter udløb at tiden men håber da for jer at den er god nok...

jeg tager en nu og en i morgen

ku jo være denne her holdte sin tidsfrist

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

jeg tager en nu og en i morgen

ku jo være denne her holdte sin tidsfrist

update?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.