update på: Hun tager ikke på :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Kristinasdk

Så kommr du sikkert til at tale med Lise Lotte eller Anne Marie. Begge rigtig dygtige fødselslæger. Jeg blev fulgt af dem gennem hele min graviditet. Både på grund af min sukkersyge og også fordi min lille Ida jo var alt for lille. I vil helt sikkert være i de bedste hænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

LykkeB

Ja, det er sjovt hvordan de læger er forskellige. Da jeg var i uge 33 vejede min 1900g og det sagde de at jeg slet ikke skulle være bekymret over, nu er jeg i uge 36 og da for en uge siden vejede han ca. 2300g så han er en bette fis, men tager ca 200 g på om ugen som han skal, Men tror ikke du har grund til bekymring :-)

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

mariesmavse92 skriver:

Held og lykke

Mange tak

Er virkelig nervøs 

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

Kristinasdk skriver:

Så kommr du sikkert til at tale med Lise Lotte eller Anne Marie. Begge rigtig dygtige fødselslæger. Jeg blev fulgt af dem gennem hele min graviditet. Både på grund af min sukkersyge og også fordi min lille Ida jo var alt for lille. I vil helt sikkert være i de bedste hænder

Okay Håber jeg også vi kommer til og være 

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

LykkeB skriver:

Ja, det er sjovt hvordan de læger er forskellige. Da jeg var i uge 33 vejede min 1900g og det sagde de at jeg slet ikke skulle være bekymret over, nu er jeg i uge 36 og da for en uge siden vejede han ca. 2300g så han er en bette fis, men tager ca 200 g på om ugen som han skal, Men tror ikke du har grund til bekymring :-)

Jaaa, han er da en bette en - Men godt han tager det på han skal Tror heller ikke jeg har grund til bekymring, men det vil man jo altid have... F.eks. en venindes veninde, bliv sat igang fordi hendes datter ikke tog det på hun skulle. lægerne sagde at hun havde bedst af og komme ud i uge 39+ godt nok.... Det frygter jeg også de siger til mig i morgen eller fredag, især hvis de vil have fødslen igang  så tidligt, men jeg

Anmeld

8. februar 2012

LykkeB

Chiip91 skriver:

Jaaa, han er da en bette en - Men godt han tager det på han skal Tror heller ikke jeg har grund til bekymring, men det vil man jo altid have... F.eks. en venindes veninde, bliv sat igang fordi hendes datter ikke tog det på hun skulle. lægerne sagde at hun havde bedst af og komme ud i uge 39+ godt nok.... Det frygter jeg også de siger til mig i morgen eller fredag, især hvis de vil have fødslen igang  så tidligt, men jeg

Forstår godt din bekymring, jeg havde det præcis på samme måde, men som min jordemor sagde, alle kan jo ikke ligge lige på gennemsnittet, nogle er mindre end andre og andre er større, sådan vil det jo altid være. Glæder mig til at høre Update imorgen   For jer to..

Anmeld

8. februar 2012

Fenja09

Min datter har også altid vejet mindre end det normalen er, men hun fulgte sin kurve gennem hele graviditeten og det sagde lægerne var det vigtigste. Er sikker på at det hele nok skal gå med din lille pige

Pøj pøj med scanningerne!

/Fenja

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

LykkeB skriver:

Forstår godt din bekymring, jeg havde det præcis på samme måde, men som min jordemor sagde, alle kan jo ikke ligge lige på gennemsnittet, nogle er mindre end andre og andre er større, sådan vil det jo altid være. Glæder mig til at høre Update imorgen   For jer to..

Jaa lige præcis, Den der kurve der er på ens vandrejournal (staves) jeg har heletiden lagt over den streg, men lige pludselig ligger jeg bare lige præcis på stregen, hun sagde også, at det er lige på grænsen, så jeg bliv bekymret 

Men mange tak fordi du 

Anmeld

8. februar 2012

Muffinmus

snakker de om at hun ikke tager på lihe nu, eller generelt bare ligger til den petit side:-)???

Synes dog det er vildt de ligefrem giver dig anledning til bekymring over vægten. Måske lidt under gennemsnittet, men vi kan ikke alle få babyer på 4 kg:-)

Min baby vejer nu her omkring 1000 g, så når jeg når til din uge er vægten ca det samme som dig:-)Og  fik af vide hun ikke ville blive en stor baby,men ikke at at jeg skulle bekymre mig.Så tror da det mest er for at følge dig Og dejigt de er opmærksomme på det så du også føler dig tryg, håber det går godt for dig.

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

Fenja09 skriver:

Min datter har også altid vejet mindre end det normalen er, men hun fulgte sin kurve gennem hele graviditeten og det sagde lægerne var det vigtigste. Er sikker på at det hele nok skal gå med din lille pige

Pøj pøj med scanningerne!

/Fenja

Okay, godt og høre

Jeg eller hun, har også hele tiden lagt over, den der streg, men nu ligger hun lige på den, og det er lige på grænsen sagde min jordemoder....

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.