update på: Hun tager ikke på :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Chiip91

Update fra: Var til jormoder igår og de sagde den lille ikke vejer det kun skal, hun vejer kun 1500-1600 gr, og skal normalt veje 1800-1900:

De ringede fra OUH i morges, og sagde Jeg kan blive scannet allerede imorgen Og fredag skal en læge fra OUH så kigge på mig

Virkelig for det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

M&N

Chiip91 skriver:

Update fra: Var til jormoder igår og de sagde den lille ikke vejer det kun skal, hun vejer kun 1500-1600 gr, og skal normalt veje 1800-1900:

De ringede fra OUH i morges, og sagde Jeg kan blive scannet allerede imorgen Og fredag skal en læge fra OUH så kigge på mig

Virkelig for det bedste

Anmeld

8. februar 2012

Janni.

Håber på det bedste

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

Janni. skriver:

Håber på det bedste

Mange tak

Anmeld

8. februar 2012

Troldemommi

De kan sagtens vurdere forkert på OUH, bare rolig alt er sikkert helt fint :-)

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

Monica P skriver:

De kan sagtens vurdere forkert på OUH, bare rolig alt er sikkert helt fint :-)

jaa det håber jeg

Anmeld

8. februar 2012

4kløver

Chiip91 skriver:

Virkelig for det bedste

Min lå på 1000 i uge 29+4 og jeg fik lov til at gå tiden ud. Har hørt om en der ikke fik lov så det kommer nok an på hvilken læge man er inde hos.. selv min søster blev kun sat igang fordi sagde at hun ville, den første sagde nej og nr 2 ja og de viste at den lille ikke vil overleve.. Denne gang lå lillebror på 2500 i uge 35 godt stor men næsten ikke noget vand den læge jeg var hos så helst jeg blev sat igang og nr 2 sagde nej jeg skulle bare vente på mit ks.. så jeg håber de er gode ved dig derude..

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

4kløver skriver:

Min lå på 1000 i uge 29+4 og jeg fik lov til at gå tiden ud. Har hørt om en der ikke fik lov så det kommer nok an på hvilken læge man er inde hos.. selv min søster blev kun sat igang fordi sagde at hun ville, den første sagde nej og nr 2 ja og de viste at den lille ikke vil overleve.. Denne gang lå lillebror på 2500 i uge 35 godt stor men næsten ikke noget vand den læge jeg var hos så helst jeg blev sat igang og nr 2 sagde nej jeg skulle bare vente på mit ks.. så jeg håber de er gode ved dig derude..

Pyha... læger er SÅÅÅÅ forskellige med forskellige meninger og holdninger. Man kan nemt blive forvirret hvis 2 siger 2vidt forskellige ting 

Håber også de er gode ved mig, og fortæller mig det bedste

Anmeld

8. februar 2012

JH12

Håber på det bedste !

Anmeld

8. februar 2012

mariesmavse92

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.