Spørgsmål om stik/jag i konen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Hej smukke,

Det er plukveer som er igang med at arbejde med din livmoder hals, den forklaring fik jeg på FG. De gør skide naller og går også om bag til numsen. Føles ubehagelige. Du må jo gerne gå i fødsel nu, så sex og lange gåture hvis du vil have det igang, fik jeg at vide jeg må om 2 uger hehe. Hvis du vil have lidt ro, så er det ind på sofaen og virkelig slappe af, øve dig i dine vejtrækninger osv. igen fra min JM som er så fantastisk

Glæder mig til at se miraklet

Bliver helt nervøs nu.. Ååh..

Føler mig SÅ klar til at hun kommer nu, men alligevel så føler jeg mig SLET ikke klar til alle de smerter.. Åh gud.. 

Og tak for din forklaring.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Chalala85

Emily2012<3 skriver:

Bliver helt nervøs nu.. Ååh..

Føler mig SÅ klar til at hun kommer nu, men alligevel så føler jeg mig SLET ikke klar til alle de smerter.. Åh gud.. 

Og tak for din forklaring.. 

Det er helt forståeligt. Sådan har jeg det også og det er endda 2. gang. Det er helt normalt, men bare vent, når hun er ude så er det, det værd

Anmeld

8. februar 2012

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Det er helt forståeligt. Sådan har jeg det også og det er endda 2. gang. Det er helt normalt, men bare vent, når hun er ude så er det, det værd

Ja det er jeg også helt sikker på det er.. Jeg glæder mig bare til det ER overstået.. 

Glæder mig til at have vores guld i armene.. 

Anmeld

8. februar 2012

Marts<3

Tak for dette indlæg! Har det på præcis samme måde! Og præcis ligeså langt henne som dig. Min "kone" blir nærmest øm! Især om aften...Jeg lå i en time med de lede jag og stikken. Så jeg følger lige godt med her.

Anmeld

8. februar 2012

Emily2012<3

Marts<3 skriver:

Tak for dette indlæg! Har det på præcis samme måde! Og præcis ligeså langt henne som dig. Min "kone" blir nærmest øm! Især om aften...Jeg lå i en time med de lede jag og stikken. Så jeg følger lige godt med her.

Jamen det var da så lidt.

Min kone er øm hele dagen og har været det noget tid.. Men idag er første dag hvor de jag er begyndt.. 

Anmeld

8. februar 2012

Chalala85

Emily2012<3 skriver:

Ja det er jeg også helt sikker på det er.. Jeg glæder mig bare til det ER overstået.. 

Glæder mig til at have vores guld i armene.. 

Det kan jeg godt forstå, det gør jeg også

Anmeld

8. februar 2012

Ems30

Emily2012<3 skriver:

Hmm ja jeg er ikke så god til at formulere sådan nogle ting har jeg fundet ud af.. Men jeg prøver mig så godt frem som jeg kan.

Jeg har idag stik/jag ned i konen.. Jeg er 37+4..

Jeg synes det føles mystisk.. Det er sådan lige der ved åbningnen.. Altså der hvor lillen skal ud.. 

Det føles lidt som om at der kommer sådan nogle stik/jag engang imellem.. Er det bare plukveer eller? (synes det ikke da maven ikke bliver hård)

Har haft nogle stykker her med nogle minutters mellemrum.. Og de kommer stadig, men der går bare længere tid mellem end først.. 

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Jeg oplever præcis det samme

Men de kommer ikke flere efter hinanden, bare lige en enkelt som bogstaveligt talt føles som lyn fra en klar himmel. De chokerer mig helt vildt, hehe. Jeg troede først det var ligamenterne der lige giver sig, men det kan da også meget vel være en plukve. Anyway, glæder mig også rigtig meget til jeg skal have min lille datter ud, så håber da at det er tegn på noget i den rigtige retning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.