Det er vidst godt jeg skal til læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

B&J

håber virkelig lægen kan gøre noget for dig for puhh lyder ikke til du har det særligt godt og slet ikke når hjertet hammer bare der ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

An&Jo

B&J skriver:

håber virkelig lægen kan gøre noget for dig for puhh lyder ikke til du har det særligt godt og slet ikke når hjertet hammer bare der ud af

har det bestemt ikke godt nej.. men kæmper mig igennem, og kommer da i skole hver dag.. men det kan mærkes på kroppen hver dag..

Anmeld

8. februar 2012

Sujan

Lyder meget som min graviditet i starten. Var ofte sygemeldt fordi jeg havde det sådan. Så krydser fingre for at lægen kan hjælpe dig. Men kan også bare være en del af din graviditet.. det er så hårdt.

Men ja sørg for at spise små måltider hele tiden i stedet for store. Og så hvil dig når du har mulighed for det.

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

Sujan skriver:

Lyder meget som min graviditet i starten. Var ofte sygemeldt fordi jeg havde det sådan. Så krydser fingre for at lægen kan hjælpe dig. Men kan også bare være en del af din graviditet.. det er så hårdt.

Men ja sørg for at spise små måltider hele tiden i stedet for store. Og så hvil dig når du har mulighed for det.

jeg har bare slet ikke hverken tid eller råd til at blive sygemeldt.. :/

så jeg skal klare den.. jeg er i forvejen ved at gå dette semester om, og det kan man ikke gøre 2 gange, så jeg skal bare gennemføre det her..

jeg spiser hele tiden.. forsøger dog at holde mine mellemmåltider rimelig sunde, for ellers kan jeg spise rigtig usundt i løbet af dagen..

Anmeld

8. februar 2012

B&J

An&Jo skriver:

har det bestemt ikke godt nej.. men kæmper mig igennem, og kommer da i skole hver dag.. men det kan mærkes på kroppen hver dag..

jeg syntes det er super flot af dig du ikke bare giver op selv om du har det af helvede til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.