Det er vidst godt jeg skal til læge idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

An&Jo

De sidste par dage har godt nok været slemme at komme igennem..

Har kvalme non stop, og uanset hvor meget jeg spiser er jeg stadig mega sulten(tror kvalmen kommer fra den følelse af sult), Jeg drikker vildt meget, har aldrig drukket så meget før som jeg gør nu..

Jeg er træt og sover så snart jeg kan komme til det, går i seng kl 20:30 hver dag, og tager da gerne lige en skraber på sofaen os når jeg kommer hjem fra skole..

derudover er jeg begyndt at få de der svimmelture, og være lige ved at besvime igen.. havde lige en uge uden, og nu er de så kommet tilbage, så håber da godt nok at lægen kan fortælle mig hvorfor..
Og bare jeg bevæger mig 2 meter, eller rejser mig fra sofaen så pumper mit hjerte bare derudaf som om jeg har løbet 100km..

Pyha, jeg synes godt nok det er hårdt den her gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

De sidste par dage har godt nok været slemme at komme igennem..

Har kvalme non stop, og uanset hvor meget jeg spiser er jeg stadig mega sulten(tror kvalmen kommer fra den følelse af sult), Jeg drikker vildt meget, har aldrig drukket så meget før som jeg gør nu..

Jeg er træt og sover så snart jeg kan komme til det, går i seng kl 20:30 hver dag, og tager da gerne lige en skraber på sofaen os når jeg kommer hjem fra skole..

derudover er jeg begyndt at få de der svimmelture, og være lige ved at besvime igen.. havde lige en uge uden, og nu er de så kommet tilbage, så håber da godt nok at lægen kan fortælle mig hvorfor..
Og bare jeg bevæger mig 2 meter, eller rejser mig fra sofaen så pumper mit hjerte bare derudaf som om jeg har løbet 100km..

Pyha, jeg synes godt nok det er hårdt den her gang..

Nåååårrrhhh lille ven dog... Håber lægen kan hjælpe dig... men det positive i alt det her, er det der kommer noget godt ud af alt det her...

Majbritt

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

Nåååårrrhhh lille ven dog... Håber lægen kan hjælpe dig... men det positive i alt det her, er det der kommer noget godt ud af alt det her...

Majbritt

Ja det er da også det eneste positive lige nu..

Men håber da at lægen lige har det gyldne råd til hvordan og hvorledes..

Anmeld

8. februar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

Ja det er da også det eneste positive lige nu..

Men håber da at lægen lige har det gyldne råd til hvordan og hvorledes..

vi krydser....

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

vi krydser....

takker..

Anmeld

8. februar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

takker..

velbekomme

Anmeld

8. februar 2012

AnneBJ

Åh jeg kan altså ikke huske hvor langt du er, men! Er du begyndt på jern, ellers kunne det være en ide!

Trætheden kan jeg godt huske. Åh jeg sov også meget. 16 timer i døgnet som minimum, hele 1. trimester. JDM fortalte mig, at kroppen bliver virkelig træt og udmattet af at have kvalme (oveni at være gravid) så jeg skulle bare hvile når jeg følte for det og havde muligheden!

At du er forpustet og hjerter pumper af sted, kan skyldes at din krops blodmængde øges med en hel liter i starten af graviditeten - men det er fint du lige bliver tjekket ved lægen idag, især med din "forhistorie".

Håber det bliver et godt lægebesøg! 

Anmeld

8. februar 2012

Koen.

Øv det lyder bare ikke rart stort håber lægen kan gøre noget!

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

AnneBJ skriver:

Åh jeg kan altså ikke huske hvor langt du er, men! Er du begyndt på jern, ellers kunne det være en ide!

Trætheden kan jeg godt huske. Åh jeg sov også meget. 16 timer i døgnet som minimum, hele 1. trimester. JDM fortalte mig, at kroppen bliver virkelig træt og udmattet af at have kvalme (oveni at være gravid) så jeg skulle bare hvile når jeg følte for det og havde muligheden!

At du er forpustet og hjerter pumper af sted, kan skyldes at din krops blodmængde øges med en hel liter i starten af graviditeten - men det er fint du lige bliver tjekket ved lægen idag, især med din "forhistorie".

Håber det bliver et godt lægebesøg! 

jeg er 8+3 idag, så er jo ikke så langt endnu..

jeg er os spændt på om min blodprocent er faldet i forhold til sidst, men har jo haft det sådan her on/off hele vejen igennem, og min blodprocent har lagt for højt faktisk i forhold til hvad den burde..

jeg kan bare ikke rigtig tillade mig at sove for har jo os en dreng på næsten 2 år som kræver sin mor..

Anmeld

8. februar 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Øv det lyder bare ikke rart stort håber lægen kan gøre noget!

det er bestemt heller ikke rart.. :/

krydser os alt hvad jeg kan for at lægen kan gøre et eller andet for mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.