Felixbarnets 3. klipning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Mettemus

DK skriver:

Så super lækker og sød Felix! Vildt at det er hans tredje klipning!!

Vi har stadig intet fået gjort ved Richards garn. Mikkel synes jo det skal være langt (og kompensere for hans skaldethed måske??) Uanset hvad så tager den ene dag den anden og klippet bliver vi ikke hjemme hos os.

Noget med Samsom hvis styrke sad i håret måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Fra Bundesliga-/Svenskerhår --> drengefrisure...

(ÉT før- og ÉT efterbillede er jo SLEEET ikke nok..... )

IH han er så fin! Faktisk både med bundesligaen og som nyklippet

Jeg synes da det lyder som om det gik vildt godt!? De skal vist skrige når de bliver holdt sådan fast. Det må stå i babygrundloven - Laurits praktiserer det i hvert fald i stor stil ved lægen, ørelægen, under tandbørstning osv.

Hmm... mystisk at han ikke ville spise smarties? Men så alligevel... Laurits gider dem heller ikke - de ryger ud med det samme til bedsteforældrenes store fortrydelse

Anmeld

8. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

IH han er så fin! Faktisk både med bundesligaen og som nyklippet

Jeg synes da det lyder som om det gik vildt godt!? De skal vist skrige når de bliver holdt sådan fast. Det må stå i babygrundloven - Laurits praktiserer det i hvert fald i stor stil ved lægen, ørelægen, under tandbørstning osv.

Hmm... mystisk at han ikke ville spise smarties? Men så alligevel... Laurits gider dem heller ikke - de ryger ud med det samme til bedsteforældrenes store fortrydelse

Hehe jo, udfra de givne faktorer gik det nok i grunden ret godt

Jeg tror ikke han lurede at der er chokolade under den der trælse hårde sukkerskal... det MÅ være det... Jørn trøstede ham med, at servere rugbrød med nutella til aftensmad....

Anmeld

8. februar 2012

Wimmie

Hvor er han altså bare sød 

Og hold da op han er blevet stor siden vi så ham 

Kan det i øvrigt passe at jeg så dig uden for Kolding Storcenter tirsdag eftermiddag?

Anmeld

11. februar 2012

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Fra Bundesliga-/Svenskerhår --> drengefrisure...

(ÉT før- og ÉT efterbillede er jo SLEEET ikke nok..... )

Nej hvor er Felix da bare for sød med det "lange" hår! Vildt at han allerede har været under saksen så mange gange.. William har endnu ikke hår nok til at dække hovedbunden  

Anmeld

11. februar 2012

AnneBJ

Wimmie skriver:

Hvor er han altså bare sød 

Og hold da op han er blevet stor siden vi så ham 

Kan det i øvrigt passe at jeg så dig uden for Kolding Storcenter tirsdag eftermiddag?

Tak!

Nej, det kan det ikke ahve været, da jeg lå med migræne i tirsdags...

Håber I har det godt alle 3  

Anmeld

11. februar 2012

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Nej hvor er Felix da bare for sød med det "lange" hår! Vildt at han allerede har været under saksen så mange gange.. William har endnu ikke hår nok til at dække hovedbunden  

Anmeld

11. februar 2012

Wimmie

AnneBJ skriver:

Tak!

Nej, det kan det ikke ahve været, da jeg lå med migræne i tirsdags...

Håber I har det godt alle 3  

Ja, så var det jo nok ikke dig - måske du har en dobbeltgænger i Kolding? (eller en tvillingesøster?)

Ej, jeg kørte også bare lige hurtigt forbi og synes lige jeg så én der lignede dig i forbifarten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.