Felixbarnets 3. klipning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

AnneBJ

Fra Bundesliga-/Svenskerhår --> drengefrisure...

(ÉT før- og ÉT efterbillede er jo SLEEET ikke nok..... )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

CA

Nej, hvor er han altså sød han Felix! Både med bundesliga hår og med ny smart frisure! Hvordan gik det ved frisøren? Det ser ud til, at det ike er klippet helt kort bagpå. 

Jeg klipper jo selv Johannes' helt umulige hår, og jeg ville ønske han kunne få langt hår! Men barnet slider det stadig af bagpå

Anmeld

8. februar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Nej, hvor er han altså sød han Felix! Både med bundesliga hår og med ny smart frisure! Hvordan gik det ved frisøren? Det ser ud til, at det ike er klippet helt kort bagpå. 

Jeg klipper jo selv Johannes' helt umulige hår, og jeg ville ønske han kunne få langt hår! Men barnet slider det stadig af bagpå

Det gik faktisk ok! JEg understregede meget kraftigt, at nakkehåret var vigtigst, og derefter ørerne. Så hun klippede med saks og kam og fik taget alt det lange tjavs både bagpå og på toppen.
Og så holdt jeg ham fast, så hun kunne trimme nakke og ører. Altså - havde han fattet at sidde stille var det blevet lidt finere, men det var også synd at blive ved længere end højst nødvendigt.

Jeg havde endda et rør smarties med til ham (og kiks) som han sad og raslede med. Da han så blev ked af det, ville jeg give ham en smarties, men han spyttede den bare ud og begyndte at skrige..  Så fik han en kiks i den ene hånd og sad og suttede på smartiesrøret, så da vi rejste os fra stolen, væltede der smarties ud over hele gulvet, fordi han havde suttet hul i begge ender... 

Jeg ville gerne klippe Felix selv, mest for at spare penge. Men jeg kan simpelthen ikke komme til det, jeg kan godt trimme nakke og ører, men jeg evner ikke at klippe det på toppen og bagpå uden det ligner... ja! Jeg betaler mig fra det  

Anmeld

8. februar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Det gik faktisk ok! JEg understregede meget kraftigt, at nakkehåret var vigtigst, og derefter ørerne. Så hun klippede med saks og kam og fik taget alt det lange tjavs både bagpå og på toppen.
Og så holdt jeg ham fast, så hun kunne trimme nakke og ører. Altså - havde han fattet at sidde stille var det blevet lidt finere, men det var også synd at blive ved længere end højst nødvendigt.

Jeg havde endda et rør smarties med til ham (og kiks) som han sad og raslede med. Da han så blev ked af det, ville jeg give ham en smarties, men han spyttede den bare ud og begyndte at skrige..  Så fik han en kiks i den ene hånd og sad og suttede på smartiesrøret, så da vi rejste os fra stolen, væltede der smarties ud over hele gulvet, fordi han havde suttet hul i begge ender... 

Jeg ville gerne klippe Felix selv, mest for at spare penge. Men jeg kan simpelthen ikke komme til det, jeg kan godt trimme nakke og ører, men jeg evner ikke at klippe det på toppen og bagpå uden det ligner... ja! Jeg betaler mig fra det  

He he - godt de alligevel skulle feje Underligt at han ikk gad æde dem, de smager jo vildt godt

Jeg har bestemt mig for, at lade håret gro nu - ud over den grænse hvor jeg ikke længere gider se på det! Det skal være langt nok til, at klipningen kan blive ordentlig! Hvis det bagpå gider gro, så ku det være min plan lykkes. 

Anmeld

8. februar 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

He he - godt de alligevel skulle feje Underligt at han ikk gad æde dem, de smager jo vildt godt

Jeg har bestemt mig for, at lade håret gro nu - ud over den grænse hvor jeg ikke længere gider se på det! Det skal være langt nok til, at klipningen kan blive ordentlig! Hvis det bagpå gider gro, så ku det være min plan lykkes. 

Ja jeg blev faktisk også bekymret for ham....  

Det lyder som en holdbar plan - og den er meget lignende min... Han har trængt til at blive klippet længe, men jeg vil simpelthen ikke give 160,- hver 4. uge, fordi de ikke kan klippe nok af gangen, fordi han ikke kan sidde stille. Så jeg trak den lææænge nu, og savner kun det lange hår en lille smule...

Anmeld

8. februar 2012

DK

Så super lækker og sød Felix! Vildt at det er hans tredje klipning!!

Vi har stadig intet fået gjort ved Richards garn. Mikkel synes jo det skal være langt (og kompensere for hans skaldethed måske??) Uanset hvad så tager den ene dag den anden og klippet bliver vi ikke hjemme hos os.

Anmeld

8. februar 2012

AnneBJ

DK skriver:

Så super lækker og sød Felix! Vildt at det er hans tredje klipning!!

Vi har stadig intet fået gjort ved Richards garn. Mikkel synes jo det skal være langt (og kompensere for hans skaldethed måske??) Uanset hvad så tager den ene dag den anden og klippet bliver vi ikke hjemme hos os.

Det når sig nok!.. Felix' var bare sådan noget "hotten-tot-kruse-hår" omme bagpå til sidst, og det så altså forfærdeligt ud... 

Anmeld

8. februar 2012

piadas

Æj, altså er smørhåret ikke kommet til Kolding endnu?!

Det skal jo være ultrakort i siderne og bagpå, og så ret langt på toppet. Det på toppen skal så have en halv bøtte voks og mases uden i den vildeste sideskilning, så det bliver sådan noget rigtig slikhår!

Hvis du har set det billede, jeg lagde ind af Oliver og hans kammerater, da de vand i fodbold i søndags, kan du se, hvordan frisuren skal være - de har den vist allesammen!

Sidste år var det hanekam og forrige år svensker/bundesligahår...jeg er spændt på, hvad det bliver til næste år!

Men sød er han, ham Felix - både med kort hår og tyskerhår! Selvom jeg synes, han snart skal til at arbejde for føden med alle de penge, I spæder i frisør til ham!

Anmeld

8. februar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Æj, altså er smørhåret ikke kommet til Kolding endnu?!

Det skal jo være ultrakort i siderne og bagpå, og så ret langt på toppet. Det på toppen skal så have en halv bøtte voks og mases uden i den vildeste sideskilning, så det bliver sådan noget rigtig slikhår!

Hvis du har set det billede, jeg lagde ind af Oliver og hans kammerater, da de vand i fodbold i søndags, kan du se, hvordan frisuren skal være - de har den vist allesammen!

Sidste år var det hanekam og forrige år svensker/bundesligahår...jeg er spændt på, hvad det bliver til næste år!

Men sød er han, ham Felix - både med kort hår og tyskerhår! Selvom jeg synes, han snart skal til at arbejde for føden med alle de penge, I spæder i frisør til ham!

Pia, den store forskel ligger i, hvem der skal sætte håret... Når han kan det selv, må han helt selv bestemme frisure! (næsten.....)

Min yngste lillebror har været helt med på slikhårsfrisuren du har beskrevet så glimrende... det var ikke kønt - på nogen måde! Han blev heldigvis træt af det og er blevet klippet

Mht. udgifterne til klipning ... du må ikke sige det til nogen - men forleden fik han 100 kroner af sin bedstefar - til sparegrisen. De nåede aldrig til sparegrisen, så nu har han selv betalt over halvdelen af frisørregningen...

Anmeld

8. februar 2012

Lilje82

Hvor er han fin Og noget så sød og stor  Jeg sidder stadig og forventer billeder af en baby hver gang, men ak nej, realiteterne er desværre noget andet, vi har fået store børn, der nu  går i institution, men heldigvis er det da stadig alt for lækre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.