Hun tager ikke på (31+1) :( andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

mariesmavse92

Chiip91 skriver:

Hej tøser (:

Var til 4. jormoderbesøg idag (31+1) og fortælte at jeg synes min mave bliver mindre, og at den slet ikke vokser overhovedet. Hun sagde det lyd mærkeligt, og efter hun havde mærket og målt min mave, sagde hun "jeg kan godt forstå, hvorfor du synes den ikke vokser" Baby skal ca veje 1800-1900 G nu, men hun skyd hende til og være 1500-1600 G, Ihvertfal IKKE over 1600  Min mave siger på 1mdr +3cm (29cm) og vægten +5 kg. Skal til Scanning indenfor 2uger, for at se hvad hun vejer. 

Snakkede med en veninde der har prøvet dette også, hendes datter bliv født 40+3, vejede ca 2600 og 49cm. Hun sagde at hvis Baby ikke tog på SKULLE hun ud. Kan det virkelig passe ?

Andre der har erfaring indenfor det her, og måske kan berolige mig lidt, er virkelig bange for hun ikke tager det på hun skal

Vores bebs er også for lille min mand og jeg vejede begge omkring 2500 da vi blev født og det bliver så åbenbart overført til bebse, vi har i hvert fald ikke fået at vide det er noget der skal holdes godt øje med. Held og lykke, hun skal nok være stor nok! Hun tager det nok bare i sit eget tempo... men 'er alligevel for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Chiip91

mariesmavse92 skriver:

Vores bebs er også for lille min mand og jeg vejede begge omkring 2500 da vi blev født og det bliver så åbenbart overført til bebse, vi har i hvert fald ikke fået at vide det er noget der skal holdes godt øje med. Held og lykke, hun skal nok være stor nok! Hun tager det nok bare i sit eget tempo... men 'er alligevel for dig!

Mange tak  
Jaa det kan godt være det er noget kan kan overføres vidre, men det sagde de bare ikke noget om igår  

Anmeld

8. februar 2012

Chiip91

LIGE EN UPDATE:

skal scannes i morgen allerede   er MEGA nervøs, og fredag skal en læge fra OUH kigge på mig også 

Jeg  HELT VILDT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.