"Probiotika til baby"
Hej rebeccaTak for svaret. Der var én ting jeg ikke fik svar på vedr. probiotika til min søn på 3 mdr. Det er udo's choice i pulverform. Hvordan kan jeg give ham det? Opløst i kogt vand og i sutteflaske eller har du andre forslag når jeg ammer fuldt ud?Pft
Rebeccas svar
Hej igen
Årh, det må du undskylde, det glemte jeg at svare på!
Du får lige et citat fra min bog BABY, side 85, det skulle gerne være svar:
“Det skal opløses i lidt modermælk/modermælkserstatning eller kogt, afkølet vand. Til ammebaby kan drikken serveres i et lille bæger eller sprøjtes forsigtigt ind i mundhulen med en engangssprøjte. Den fås på apoteket, kan skoldes og genbruges. Udo’s skal opbevares i køleskabet”.
Du kan også bruge sutteflaske – vælg dét, som er nemmest for dig og som din baby er med på.
KH Rebecca, rebeccapersson.com
På Rebeccas blog finder du inspiration til sunde, grønne vaner i børnefamilien. Når du tilmelder dig nyhedsbrevet, får du gratis 'Kloge kvinders guide til bedre familiehelse'. Du linkes til lækre websites og får masser af saglig info om aktuelle emner inden for helse og økologi. Du kan købe digitale produkter, som blandt andet gør dig i stand til at leve 100% økologisk uden at flænse dankortet.
Se Rebeccas hjemmeside: RebeccaPersson.com
Anmeld