Måske er det overgangsalderen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

christina92

Ja jeg ved da godt det ikke er overgangsalderen! OG ja dette er endnu et indlæg fra mig i denne uge. Håber virkelig ikke i er ved at være trætte af at høre på mig

Jeg har det bare så mærkeligt!! Jeg har ømme dutter, ikke i hele brystet bare i vorterne, de virker mere faste men ellers ingen ændring.

Jeg fryser det ene øjeblik og har så MEGA svedetur det næste.

Jeg kan ikke spise ret meget af gange uden at få kvalme, og er konstant oppustet.

Og så har jeg bare så ondt nederst i maven! Det er ligesom den har sådan nogle små trækninger

Har det bare underligt, ikke ubehageligt som sådan, det er bare ikke det værd hvis det ikke er pga. af en spire.

Det skal siges jeg har testdag d. 9. Altså om TO dage!

Skulle bare lige af med det og håber der er nogen der kan opfinde den dybe tallerken for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Miss Church

for dig 

Anmeld

7. februar 2012

christina92

Miss Church skriver:

for dig 

Tak

Anmeld

7. februar 2012

FrkZier

christina92 skriver:

Ja jeg ved da godt det ikke er overgangsalderen! OG ja dette er endnu et indlæg fra mig i denne uge. Håber virkelig ikke i er ved at være trætte af at høre på mig

Jeg har det bare så mærkeligt!! Jeg har ømme dutter, ikke i hele brystet bare i vorterne, de virker mere faste men ellers ingen ændring.

Jeg kan ikke spise ret meget af gange uden at få kvalme, og er konstant oppustet.

Og så har jeg bare så ondt nederst i maven! Det er ligesom den har sådan nogle små trækninger

Har det bare underligt, ikke ubehageligt som sådan, det er bare ikke det værd hvis det ikke er pga. af en spire.

Skulle bare lige af med det og håber der er nogen der kan opfinde den dybe tallerken for mig..

- bliver aldrig træt af at høre på dig !

vi holder stadig på det forhåbentlig er fordi du er gravid

Anmeld

8. februar 2012

christina92

FrkZier skriver:

- bliver aldrig træt af at høre på dig !

vi holder stadig på det forhåbentlig er fordi du er gravid

Hvor er du sød  !! Ja vi håber

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

christina92 skriver:

Haha overgang Alderen den kan du vente længe på min pige

Anmeld

8. februar 2012

christina92

Camillos skriver:

Haha overgang Alderen den kan du vente længe på min pige

Hehe Jad et håber jeg da bestemt  

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

christina92 skriver:

Hehe Jad et håber jeg da bestemt  

Anmeld

8. februar 2012

christina92

Camillos skriver:

Men tror stadig ikke jeg tør teste før lørdag

Anmeld

8. februar 2012

Camillos

christina92 skriver:

Men tror stadig ikke jeg tør teste før lørdag

then dont .... eller køb en af de der clearblue dimser de skulle vise posetivt hurtigt .. heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.